Rihanna – S&M (S és M)


Induljon Rihannával ez a csütörtök reggel, a fordítást TibuKrazBonc készítette, köszönjük szépen! :)

Rihanna – S&M (S és M)

Ná, ná, ná, gyerünk!
Ná, ná, ná, gyerünk!

Olyan jó érzés rossznak lenni,
Oh, oh.
Nincs rá mód, hogy visszaforduljak,
Oh, oh.
Most a fájdalom az én örömöm,
Mert semmi se lehet ilyen méretű,
Oh, oh.

Szerelem nagyszerű, szerelem szép,
Oh, oh.
A szokásostól eltérő, a sorból kiállva!
Oh, oh.
Az érzelem szenvedése
Elhagy engem, többet akarok,
Oh, oh.

Mert lehet, hogy rossz vagyok,
De én tökéletesen jó vagyok ebben.
Szex a levegőben, nem törődöm vele…
Szeretem a szagát ennek!
Pálcák és kövek
Lehet, hogy eltörik a csontjaimat,
Azonban a láncok és az ostorok felizgatnak engem!

Mert lehet, hogy rossz vagyok,
Viszont tökéletesen jó vagyok ebben.
Szex a levegőben, nem érdekel…
Szeretem a szagát ennek!
Pálcák és kövek
Lehet, hogy összetörik a csontjaimat,
Azonban a láncok és az ostorok izgalomba hoznak!

Ná, ná, ná, gyerünk! Tetszik!
Ná, ná, ná, gyerünk! Tetszik!

Szerelem nagyszerű, szerelem szép,
Oh, oh.
A szokásostól eltérő, a sorból kiállva!
Oh, oh.
Az érzelem szenvedése
Távozik, többet akarok,
Oh, oh.

Mert lehet, hogy rossz vagyok,
De tökéletesen jó vagyok ebben.
Szex a levegőben, nem törődöm vele…
Szeretem a szagát ennek!
Pálcák és kövek
Talán eltörik a csontjaimat,
Azonban a láncok és az ostorok felizgatnak engem!

Ná, ná, ná, gyerünk! Tetszik!
Ná, ná, ná, gyerünk! Tetszik!
Sz, Sz, Sz és M, M, M.
Sz, Sz, Sz és M, M, M.

Óh, szeretem az érzést, amit nekem
Hozol, óh, te felizgatsz.
Ez pontosan az, ami után
Vágyódtam már, add nekem erősen!
És találkozz velem az intim női szalonban,
Késztesd a testemet, hogy mondja : áh, áh, áh…
Tetszik, tetszik!

Mert lehet, hogy  rossz vagyok,
Viszont tökéletesen jó vagyok ebben.
Szex a levegőben, nem érdekel…
Szeretem a szagát ennek!
Pálcák és kövek
Talán összetörik a csontjaimat,
Azonban a láncok és az ostorok izgalomba hoznak!

Ná, ná, ná, gyerünk! Tetszik!
Ná, ná, ná, gyerünk! Tetszik!
Sz, Sz, Sz és M, M, M.
Sz, Sz, Sz és M, M, M.

Rihanna – S&M (S és M)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

