Remady feat. Craig David – Do It On My Own (A Magam Módján Csinálom)


Búcsúzzunk el a júniustól egy igazi bulizenével, melynek fordítását bobi készítette. Köszönjük! :)

Remady feat. Craig David – Do It On My Own (A Magam Módján Csinálom)

(A magam módján csinálom)
Itt Craig David
(A magam módján csinálom)
Remady

Újabban nem látok piros fényeket, csak zöldet,
Egy kis időbe telt, de most már minden jó,
Úgy érzem minden összejött,
Minden a helyén van.

Most én jövök, de már kimerültem,
Ez a nap tart életben,
Most van az én időm, és készen állok.
Kimerültem, mennem kell.

Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Mindarra, amit feláldoztam már nincs szükségem.
Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Nem érdekel, mit mondasz. (mondasz, mondasz, mondasz)

Újabban rajtakapnak, hogy őrültként viselkedem,
Ennek vége van, jön a változás.
Kidolgoztam, minden rendben van,
Kidolgoztam.

Ez az én életem, és elmondom neked
Itt a vége az egyedüllétnek.
Most van az én időm, és készen állok.
Kimerültem, mennem kell.

Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Mindarra, amit feláldoztam már nincs szükségem.
Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Nem érdekel, mit mondasz. (mondasz, mondasz, mondasz)

Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Mindarra, amit feláldoztam már nincs szükségem.
Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Nem érdekel, mit mondasz. (mondasz, mondasz, mondasz)

Próbálj értelmet keresni az egésznek,
Felejtsd el a butaságokat, amit hallottál.
Sohase gondoltam, hogy elengedném
Ezt az értékes dolgot, amit szerelemnek hívnak.

Elpazaroltam az egészet, azon csodálkozva hova lett,
Amit tudok, hogy semmi se hozza vissza a tegnapot.
Van hogy emelkedünk, máskor zuhanunk, de most elmegyek.
(Meg tudom csinálni egyedül)

Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Mindarra, amit feláldoztam már nincs szükségem.
Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Nem érdekel, mit mondasz. (mondasz, mondasz, mondasz)

Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Mindarra, amit feláldoztam már nincs szükségem.
Igen, meg tudom csinálni egyedül,
Nem érdekel, mit mondasz. (mondasz, mondasz, mondasz)

Vélemény, hozzászólás?

