Jason Mraz – Mr. Curiosity (Mr. Kíváncsiság)


A ‘Mr. Curiosity‘ az amerikai előadó Mr. A-Z című albumán található, a dalszöveg fordítását Dorililien készítette. Köszönjük! :)

Jason Mraz – Mr. Curiosity (Mr. Kíváncsiság)

Hé Mr. Kíváncsiság
Igaz, amit beszélnek rólad,
hogy megölsz engem?
Már gondját viselted a macskának
És azoknak, akik nehéznek érzik az életet
Ez az igazság
Vagy csak egy pletyka?
Hívhatod rejtélynek vagy bárminek
Addig ameddig velem voltál
Elküldtem az üzenetet, megkaptad amikor meghagytam?
Nézd ezt a katasztrofális helyzetet
Nem akart bántalmat jelenteni
De azt gondolni, hogy minden rendben van, egy probléma

Ez alkalommal a szerelmet keresem
Reménykedően hangzik, pedig sírásra késztet
A szerelem egy rejtély
Mr. Kíváncsi…

Gyere vissza hozzám
Mr. Türelmesen várakozó, nem látod
Hogy ugyanolyan vagyok, ahogyan hagytál
Sürgős ellenőrzésre szorulva
És már alá vagyok húzva sárga irigységgel
És piros ceruzával
És elfelejtettem, amit mondtál
Befejezed a munkát a halálnak és visszatérsz?
Mr. Kíváncsi, nos, szükségem van egy kis inspirációra
Születésnapom van, és nem találok okot
az ünneplésre
A forgatókönyv komoly, de bátrabb leszek, ha
megmentesz engem
A szóbeszéddel terhelt helyzetből

Ez alkalommal a szerelmet keresem
Reménykedően hangzik, pedig sírásra késztet
A szerelem egy rejtély
Mr. Kíváncsiság
Légy Mr. Kérlek
Gyere, és találj meg engem, oh
Találj meg, találj meg, engem

Ez alkalommal a szerelmet keresem
Reménykedően hangzik, pedig sírásra késztet
Próbálom nem kérdezni, miért
Mert a szerelem egy rejtély
Mr. Kíváncsiság
Légy Mr. Kérlek
Gyere, és találj meg engem

A szerelem elvakít, amikor az időzítés sohasem jó
Oh, de ki vagyok én, hogy a változásért könyörögjek?
Hogy szerelmet találjak egy pillanat alatt
Nos, nem baj, legalább megpróbáltam
Nos, megpróbáltam, megpróbáltam

Jason Mraz – Mr. Curiosity (Mr. Kíváncsiság)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

