Martin Solveig & Dragonette – Hello (Hello)


Egy igazi sláger dalszövegének fordítását hozta el Nektek bobi, aminek a videoklipjében még az idei wimbledoni teniszbajnokság győztese, Novak Đoković, valamint a francia teniszező Gaël Monfils is feltűnik. Köszönjük a fordítást! :)

Martin Solveig & Dragonette – Hello (Hello)

Hölgyeim és Uraim
Megtiszteltetés itt lenni Párizsban
A Roland Garros-on, a Grand Slam tenisztornáján
A nap meccse:
Martin Solveig Bob Sinclair ellen

Tipeghetnék körülötted
És jóba lehetnénk, hello! Ó ó ó ó
Ez nem azt jelenti,
Hogy beléd zúgtam, hello! Ó ó ó ó
Minden rendbe van, de én azért vagyok itt
Kedves, hogy élvezzem a bulit
Ne légy izgatott mert többet úgysem kapsz tőlem, hé!
Igen, igaz, hogy cuki vagy
De szerintem igazán tudhatnád,
Hogy csak azért jöttem ide, hogy köszönjek
Hello, hello, hello! Ó ó ó ó

Én nem az a fajta lány vagyok
Aki beléd zavarodna, hello! Ó ó ó ó
De megengedem, hogy megpróbálj meggyőzni
Hello! Ó ó ó ó
Rendben, lassan tényleg elszédülök
Csak élvezem a bulit
Nem baj, ha nem tudsz mit mondani, hé!
Szeretem ezt a játékot, de
Valamit tudnod kell
Csak azért jöttem, hogy köszönjek, hé, hé!

Tipeghetnék körülötted
És jóba lehetnénk, hello! Ó ó ó ó
Ez nem azt jelenti,
Hogy beléd zúgtam, hello! Ó ó ó ó
Minden rendbe van, de én azért vagyok itt
Kedves, hogy élvezzem a bulit
Ne légy izgatott mert többet úgysem kapsz tőlem, hé!
Igen, igaz, hogy cuki vagy
De szerintem igazán tudhatnád,
Hogy csak azért jöttem ide, hogy köszönjek
Hello, hello, hello! Ó ó ó ó

Én nem az a fajta lány vagyok
Aki beléd zavarodna, hello! Ó ó ó ó
De megengedem, hogy megpróbálj meggyőzni
Hello! Ó ó ó ó
Rendben, lassan tényleg elszédülök
Csak élvezem a bulit
Nem baj, ha nem tudsz mit mondani, hé!
Szeretem ezt a játékot, de
Valamit tudnod kell
Csak azért jöttem, hogy köszönjek, hé, hé!

Vélemény, hozzászólás?

