Plan B – Prayin’ (Imádkozom)


A ‘Prayin’Plan B második albumán, a The Defamation of Strickland Banksen található, a szám fordítását bobi készítette. Köszönjük! :)

Plan B – Prayin’ (Imádkozom)

Ó Uram, ott fenn, ha megöltem egy embert
Engedd meg, hogy valaki más vállalja fel a szemrehányást
Ó Uram, ott fenn, ha letérdeplek
Könyörgöm, vedd el ezt a fájdalmat, ó semmi sem segít

Imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Vedd el ezt a bűnt, amit a fejemben érzek
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Van néhány ügyünk, amit még a halálom napja előtt el kell intézzünk

Jött értem, mintha tudtam volna, hogy jönni fog
De ezúttal felkészültem, és jól megöltem
De nem voltunk egyedül, valaki még ott volt
Elvette tőlem a fegyvert s felhúzta azt.

Ekkor jelent meg ez az angyal a sötétből
Az ördöggel a szemében, de az Istennel a szívében
Lelőtte, megmentett egy hirtelen haláltól
De én mégis rosszat tettem

Ezért most imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Vedd el ezt a bűnt, amit a fejemben érzek
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Van néhány ügyünk, amit még a halálom napja előtt el kell intézzünk

Ott tartottunk, hogy egy angyal és egy ember
Mindketten csak állunk ott, vérrel a kezünkön
“Mit fogunk most tenni?” ezt gondoltam én
De mielőtt kimondtam, az angyal megszólalt

Azt mondta “Én úgyis itt vagyok egy életre
Te csak ötre, vállalom a felelősséget
Most menj és fuss, ne érezz szégyent”
De ó Uram, érzek, ezért imádkozom

Imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Szabadíts meg a bűnöktől, amelyek lehúzzák a lelkemet
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Meg kell gyógyíts, cudarul érzem magam

Imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Vedd el ezt a bűnt, amit a fejemben érzek
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Van néhány ügyünk, amit még a halálom napja előtt el kell intézzünk

Imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Szabadíts meg a bűnöktől, amelyek lehúzzák a lelkemet
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Meg kell gyógyíts, cudarul érzem magam

Imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Vedd el ezt a bűnt, amit a fejemben érzek
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Van néhány ügyünk, amit még a halálom napja előtt el kell intézzünk

Imádkozom, ó Uram, Hozzád imádkozom
Szabadíts meg a bűnöktől, amelyek lehúzzák a lelkemet
Könyörgöm, ó Uram, Hozzád könyörgöm
Meg kell gyógyíts, cudarul érzem magam

Vélemény, hozzászólás?

