Little Boots – Remedy (Orvosság)


A ‘Remedy‘ fordítását Tibukrazbonc készítette, köszönjük szépen! :)

Little Boots – Remedy (Orvosság)

Látlak téged, kísértetiesen követsz, mint egy ragadozó,
Már itt voltam korábban.
Csábítás úgy hívja, mint Ádámot az almához,
Nem leszek elkapva.
Mert olvasni tudok, azokból a bársonyos szemekből,
És minden, amit látok az hazugság.

Nincs többé méreg, ami
Megöli az érzelmemet,
Nem leszek megfagyva,
Táncolás az én orvosságom, orvosságom, ó.
Állj, hagyd abba a zsákmányul ejtést, mert én nem, nem játszom,
Én nem vagyok megfagyva,
Táncolás az orvosságom, orvosság, ó.

Mozogj, amíg figyelsz engem,
Táncolj az ellenséggel !
Van orvosságom, ó, ó ó, ó ó.
Mozogj, amíg nézel engem,
Táncolj az ellenséggel !
Itt van a gyógyszerem, ó, ó ó, ó ó.

Pörgess gyorsabban, mint egy kaleidoszkóp !
Minden, amit megfogtam az a padló,
Bizony, megpróbálhatod, de megtaláltam az ellenmérget,
Zene a gyógyítás.
Szóval, megpróbálhatsz megbénítani,
De én tudom a legjobban ezúttal!

Nincs több méreg, ami
Megöli az érzelmemet,
Nem leszek lefagyasztva,
Táncolás az én gyógyszerem, gyógyszerem, ó.
Állj, fejezd be az imádkozást, mert én nem, nem játszom,
Én nem vagyok lefagyasztva,
Táncolás a gyógyszerem, gyógyszer, ó.

Mozogj, amíg figyelsz engem,
Táncolj az ellenséggel !
Van ellenszerem, ó, ó ó, ó ó.
Mozogj, amíg nézel engem,
Táncolj az ellenséggel !
Itt van a gyógyszerem, ó, ó ó, ó ó.

Lá, dá…

És amikor a zene elhalványodik,
Tudom, hogy rendben leszek.
Tapintás útján ragályos ritmus az agyamban,
Engedd játszani !

Már nincs többé méreg, ami
Megöli az érzelmemet,
Nem leszek megfagyva,
Táncolás az én orvosságom, orvosságom, ó.
Állj, hagyd abba a zsákmányul ejtést, mert én nem, nem játszom,
Én nem vagyok megfagyva,
Táncolás az orvosságom, orvosság, ó.

Mozogj, amíg figyelsz engem,
Táncolj az ellenséggel !
Van ellenszerem, ó, ó ó, ó ó.
Mozogj, amíg nézel engem,
Táncolj az ellenséggel !
Itt van a ellenszerem, ó, ó ó, ó ó.

Vélemény, hozzászólás?

