Taio Cruz feat. Flo Rida – Hangover (Másnaposság)


Sziasztok! Mindenekelőtt szeretnék bemutatkozni: bobi vagyok. Nagyjából egy éve volt, hogy az első dalszöveg-fordítást beküldtem a blog email-címére és azóta már jó pár fordítást olvashattatok tőlem. Nemrég The’em felkért társszerkesztőnek, így már a saját nevem alatt publikálhatom a fordításaimat. A hozzászólásokat olvasgatva találkoztam olyanokkal, hogy ‘ez nem is ezt jelenti’, illetve hogy ‘nem is pontos a szöveg’… Én is fenntartom a szabad-fordítás jogát, avagy a dalszövegek úgy lesznek lefordítva ahogy én értelmezem őket és ahogy nekem jobban tetszenek. (:

Kezdésként Taio Cruz legújabb slágerét fordítottam le. Kellemes időtöltést a hétvégére és az iskolába járóknak tartalmas őszi szünetet kívánok!

Taio Cruz feat. Flo Rida – Hangover (Másnaposság)

[Hook: Taio Cruz]
Másnapos vagyok, wo-oh!
Biztosan túl sokat ittam.
Másnapos vagyok, wo-oh!
Üres a poharam
Öntsetek még egy kicsit.
Addig, amíg fel nem robbanok, eh
Addig bírok inni, amíg visszajön, eh
Soha, de soha nem akarok felnőni,
Azt akarom, hogy így folytatódjon, folytatódjon!

[Taio]
Kicsit kiütöttem magam múlt este, este
Kicsit szétcsúsztam, igen igen
Kicsit zúztunk múlt este, este
Kicsit tartsuk titokba, igen igen

Ó ó ó ó ó
A tetőn keress
Ha nem tudnád, hol vagyok
Most már tudod

[Hook: Taio Cruz]
Másnapos vagyok, wo-oh!
Biztosan túl sokat ittam.
Másnapos vagyok, wo-oh!
Üres a poharam
Öntsetek még egy kicsit.
Addig, amíg fel nem robbanok, eh
Addig bírok inni, amíg visszajön, eh
Soha, de soha nem akarok felnőni,
Azt akarom, hogy így folytatódjon, folytatódjon!

[Rap: Flo Rida]
Igyál, mert a szervezetednek kell, én is ezt teszem
A padlón kötsz ki az operatőr is, az sem tudod mi történik
Titkárnő, mi a fenét csinálsz?
Hagyd abba, baj lesz, tudod mit? Gyere vissza!
Adj *Henn-t, adj gin-t, adj likőrt, adj pezsgőt
Buborékokat a végsőkig
Mi történik velem, ha már 10 évesen megihletett
Mint a haverom, Taio, tudunk még tovább kortyolgatni
Újra és újra
Mennyi pazarlás, lényegtelen
Kiütöttük magunkat, ki érti ezt?
Megtaláltam a zárat, ez az én limuzinom
Nem én mondtam, én túl intelligens vagyok
Nem árthat egy kis száguldás, ennek a veterán gépezetnek
Megjelenek, de sose rúgok be, inkább igyunk, igyunk

[Hook: Taio Cruz]
Másnapos vagyok, wo-oh!
Biztosan túl sokat ittam.
Másnapos vagyok, wo-oh!
Üres a poharam
Öntsetek még egy kicsit.
Addig, amíg fel nem robbanok, eh
Addig bírok inni, amíg visszajön, eh
Soha, de soha nem akarok felnőni,
Azt akarom, hogy így folytatódjon, folytatódjon!

[Hook: Taio Cruz]
Másnapos vagyok, wo-oh!
Biztosan túl sokat ittam.
Másnapos vagyok, wo-oh!
Üres a poharam
Öntsetek még egy kicsit.
Addig, amíg fel nem robbanok, eh
Addig bírok inni, amíg visszajön, eh
Soha, de soha nem akarok felnőni,
Azt akarom, hogy így folytatódjon, folytatódjon!

*Henn: Hennessy konyak