James Blunt – I’ll Be Your Man (Én Leszek A Férfi Melletted)


James Blunt – I’ll Be Your Man (Én Leszek A Férfi Melletted)

Túl sok hang,
Túl sok zaj.
Láthatatlan szálak távol tartanak bennünket egymástól.
Túl sok választás,
De mind csalódás.
És csak ellopnak téged tőlem.
Mássz be a magán buborékunkba,
Keressük a kihívásokat.

Csússz ide, hadd érezze a kezed az utat,
Nincs ennél jobb módszer a kommunikálásra.
Hagyd abba a beszélgetést,
A szavak csak az utunkat állják.
Én leszek a te embered.

Gyere hát ide,
A kanapé végéről.
Én leszek a te embered.
Én leszek a te embered.

Túl sok arc,
Mind a cipőfűzőjét bámulja.
Pedig mind azt akarja, hogy észrevegyék.
Legyünk ma őszinték,
Mind azt akarjuk, hogy fontosak legyünk.
Kedves, én várok rád.
Minden, amit mondani próbálok,
Csak elcsépelt közhelynek hangzik.

Csússz ide, hadd érezze a kezed az utat,
Nincs ennél jobb módszer a kommunikálásra.
Hagyd abba a beszélgetést,
A szavak csak az utunkat állják.
Én leszek a te embered.

Gyere hát ide,
A kanapé végéről.
Én leszek a te embered.
Én leszek a te embered.

Mi az, amit keresünk?
Valaki, akit nem tudunk nem észrevenni.
Igaz szerelem szól a szívemből,
Rabul ejtettél.
Mi az, amit keresünk?
Ó ó ó ó ó

Csússz ide, hadd érezze a kezed az utat,
Nincs ennél jobb módszer a kommunikálásra.
Hagyd abba a beszélgetést,
A szavak csak az utunkat állják.
Én leszek a te embered.

Csússz ide, hadd érezze a kezed az utat,
Nincs ennél jobb módszer a kommunikálásra.
Hagyd abba a beszélgetést,
A szavak csak az utunkat állják.
Én leszek a te embered.

Gyere hát ide,
A kanapé végéről.
Én leszek a te embered.

Én leszek a te embered.
Én leszek a te embered.
Én leszek a te embered.
Én leszek a te embered.
Én leszek a te embered.

Vélemény, hozzászólás?

