Sie7e – Tengo Tu Love (Enyém A Szerelmed)


Elsősorban szeretnénk Boldog Új Évet kívánni mindenkinek! A kezdeti lendülethez pedig egy vidám spanyol dalt fordítottam le Nektek. Annak ellenére, hogy az amerikai kontinensen nagy sikere van Sie7e-nek, Európában még nem nagyon ismerik a nevét. Sie7e egy Puerto Rico-i énekes, aki már Latin Grammy Díjat is nyert.

Sie7e – Tengo Tu Love (Enyém A Szerelmed)

Nincs sok karátos gyémántokkal kirakott telefonom,
Azért, hogy jó legyen az emberek benyomása rólam.
De tudok egy jót beszélgetni veled,
Azokról a dolgokról, amiket a legjobban szeretsz!
Nincs egy magánrepülőgépem,
Amit egy *fekete kártyával szokás megvenni.
De tudok ajánlani egy kisbuszos utazást,
Amivel mindig el tudunk menni pihenni.

Nincsenek Versace ruháim,
Se izmaim, amiket megmutogathatok.
De van egy pár meztelen karom,
Amik szerencsére téged ölelnek.

Nem vagyok olyan, mint Mariah Carey,
Nincs egy jacuzzim tele *Evian vízzel.
De van egy kunyhócskám a parton,
Ahol a tenger vízében fürödhetsz.

*Rickynek szép arca van,
Enrique Iglesiasnak milliói,
*Aventurának kuriái,
De…

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Az idő többet ér egy Rolexnál,
A szerelem többet ér egy sztriptíznél.
Egy barát többet ér egy *pesonál a pénztárcádban,
Amit épp elkölteni készülsz.

A beszélgetés többet ér egy iPhone-nál,
És többet, ha valakit meg akarsz hallgatni.
A tudás többet ér a diplománál,
Amivel korlátok közé szabtak.

Az elkötelezettség többet ér egy gyűrűnél,
Nem ér a beszéded, ha nem szívből mondod.
A csend többet ér egy kiáltásnál,
Hacsaknem a kiáltás szeretetből jött.
A nézésed többet ér az aranynál,
Ha kimutatod az érzéseid, többet ér egy tabutémánál.
És bár meglehet mindenem,
Nincs semmim, ha hiányzol.

*Chayanna szépen tud táncolni,
*Fonsi tisztán tud énekelni,
Juanesnek vannak Latin Grammy díjai,
De…

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Nem vagyok az egyik legszebb
A spanyol emberek között,
De a szemeid azt mondják,
A szívednek én vagyok Brad Pitt!

Lady Gaga profitál a Twitteren,
És a Facebookon is,
Justin Bieber a YouTube-on,
De…

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

Nekem itt van a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed,
Enyém a szerelmed.

______________________________

*fekete kártya: az American Express által kibocsátott egyfajta hitelkártya.

*Evian víz: francia alpoki ásványvíz.

*Ricky: Ricky Martin.

*Aventura: egy dominikai-amerikai bachata-R&B-együttes.

*peso: fizetőeszköz.

*Chayanne: Puerto Rico-i énekes.

*Fonsi: Puerto Rico-i énekes.

Vélemény, hozzászólás?

