Sophie Ellis Bextor – Starlight (Csillagfény)


Köszönjük a fordítást! :)

Sophie Ellis Bextor – Starlight (Csillagfény)

Állíts meg egy pillanatot
És nézz az égboltra
Megfagyunk a fényben
Nem egy második megy

Egy éber álom tart engem?
Soha nem tudod igazán, amíg meg nem tudod
Egy szempillantás alatt
A szívek egyesülni fognak

Egyek vagyunk
Megtalál minket a csillagfény alatt
Képes voltam a karjaidban meghalni
Egyek vagyunk
Itt fogott a csillagfény
Oh! Mert ma éjjel mennyországot találtunk a sötétségben

Nincs sziluett a fejemben
Csak te és én vagyunk
És ahogy a csillagfény ragyog
A testünk körvonalai

Ez olyan természetes, törhetetlen
Soha nem fogsz elmenni, elmenni
Kezed a kezemben
Itt a végéig

Egyek vagyunk
Megtalál minket a csillagfény alatt
Képes voltam a karjaidban meghalni
Egyek vagyunk
Itt fogott a csillagfény
Oh! Mert ma éjjel mennyországot találtunk a sötétségben

Ahogy az új nap emelkedik
Elveszett az ölelésünkben
Egyek vagyunk!

Egyek vagyunk
Megtalál minket a csillagfény alatt
Képes voltam a karjaidban meghalni

Egyek vagyunk
Itt fogott a csillagfény
Oh! Mert ma éjjel mennyországot találtunk a sötétségben

Vélemény, hozzászólás?

