Katy Perry – Wide Awake (Teljesen Ébren)


Sziasztok, Kecskeméti Ádám vagyok, a blogon innentől csak jacareadam, Nemzetközi Tanulmányokat hallgató 20 éves egyetemista. Mától én is besegítek The’em-nek a dalszövegek fordításában. Íme itt is egy egészen friss dal fordítása, élvezzétek:

Katy Perry – Teljesen ébren

Teljesen ébren vagyok
Teljesen ébren vagyok

Teljesen ébren vagyok
Igen, jártam a sötétben
Keményen elbuktam
Szabad szívvel
Teljesen ébren vagyok
Hogy olvashattam ennyire félre a csillagokat

Teljesen ébren vagyok
És mostmár tiszta
Hogy semmi amit látsz
Sem aminek tűnik
Teljesen ébren vagyok
Igen, olyan sokáig álmodtam

(Elő-Kórus)
Bárcsak tudtam volna
Amit most tudok
Nem ugrottam volna bele
Nem hajoltam volna meg
Fáj a gravitáció
Olyan édessé tetted
Amíg fel nem ébredtem
A betonon

(Kórus)
A kilencedik felhőről zuhanok
A magasból csattanok
Ma este elengedem
(Igen én) a kilencedik felhőről zuhanok

Teljesen ébren vagyok
Nincs álmatlan éjszakám
Minden darabját felszedtem
És a talpamra érkeztem
Teljesen ébren vagyok
Nem kell semmi, hogy egész legyek – neeeheeem

Teljesen ébren vagyok
Igen, újjászülettem
Kinn az oroszlánbarlangból
Nem kell már színlelnem
Már túl késő
A sztorinak vége, the end

(Elő-Kórus)
Bárcsak tudtam volna
Amit most tudok
Nem ugrottam volna bele
Nem hajoltam volna meg
Fáj a gravitáció
Olyan édessé tetted
Amíg fel nem ébredtem
A betonon

(Kórus)
A kilencedik felhőről zuhanok
A magasból csattanok
Ma este elengedem
(Igen én) a kilencedik felhőről zuhanok

Vihar dörögve szól
Kastély romba dől
Próbálok kitartani
Isten a tanú, hogy próbáltam
A jó oldalát látni
De már nem vagyok vak
Teljesen ébren vagyok
Teljesen ébren vagyok

(Kórus)
A kilencedik felhőről zuhanok
A magasból csattanok
Ma este elengedem
(Igen én) a kilencedik felhőről zuhanok

Teljesen ébren vagyok
Teljesen ébren vagyok
Teljesen ébren vagyok
Teljesen ébren vagyok
Teljesen ébren vagyok

Katy Perry – Wide Awake (Teljesen Ébren)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

