Rihanna – Where have you been (Hol voltál)


Rihanna – Hol voltál

[Rihanna]
Jártam már mindenhol, ember
Keresve valakit
Aki képes kényeztetni
Szeretni egész este
Jártam már mindehol, ember
Utánad kuttattam bébi
Utánad kuttattam bébi
Téged kerestelek bébi

Hol voltál
Mert sose látlak kint
Előlem bújkálsz, igaz?
Valahol a tömegben

Hol voltál
Egész életemben, egész életemben
Hol voltál egész életemben
Hol voltál egész életemben
Hol voltál egész életemben
Hol voltál egész életemben

[Zenei szünet]

[Rihanna]
Jártam már mindenhol, ember
Keresve valakit
Aki képes kényeztetni
Szeretni egész este
Jártam már mindehol, ember
Utánad kuttattam bébi
Utánad kuttattam bébi
Téged kerestelek bébi

Hol voltál
Mert sose látlak kint
Előlem bújkálsz, igaz?
Valahol a tömegben

Hol voltál
Egész életemben, egész életemben
Hol voltál egész életemben
Hol voltál egész életemben
Hol voltál egész életemben
Hol voltál egész életemben

[Zenei szünet]

Hol voltál egész életemben

[Átvezető]
A tiéd mindenem ami csak kell
Akárhogy, akármikor
Mutasd meg, hol vagy ma este

[Levezetés]
Jártam már mindenhol, ember
Keresve valakit
Aki képes kényeztetni
Szeretni egész este
Jártam már mindehol, ember
Utánad kuttattam bébi
Utánad kuttattam bébi
Téged kerestelek bébi

Vélemény, hozzászólás?

