Fun – We are young (Feat. Janelle Monae) (Fiatalok Vagyunk)


Fun – Fiatalok Vagyunk (Feat. Janelle Monae)

Várj egy pillanatot
Összeszedem hogy is történt
A barátaim a mosdóban vannak
olyan magasra tépnek mint az empire state torony
a szerelmem vár rám
itt a szemben a bárnál
A helyemen ül valami napszemüveges
valami hegről kérdez
és tudom tőlem van hónapokkal ezelőttről
tudom, próbálsz felejteni
de az italok és az apró dolgok közt
a hibák a mentegetődzésemben
tudod keményen próbálom visszaszerezni
szóval mikor a bár bezár
és úgy érzed elesel
majd én hazaviszlek

Ma este
Fiatalok vagyunk
Úgyhogy gyújtsuk fel a világot
Fényesebben éghetünk
mint maga a nap

Ma este
Fiatalok vagyunk
Úgyhogy gyújtsuk fel a világot
Fényesebben éghetünk
mint maga a nap

Most, hogy tudom nem én vagyok
a mindened
Gondoltam én
Azt gondoltam talán lenne mód hogy elváljunk
De a barátaink visszatértek
Emeljük hát poharunkat
Mert találtam valakit aki hazavisz

Ma este
Fiatalok vagyunk
Úgyhogy gyújtsuk fel a világot
Fényesebben éghetünk
mint maga a nap

Ma este
Fiatalok vagyunk
Úgyhogy gyújtsuk fel a világot
Fényesebben éghetünk
mint maga a nap

Vigyél haza ma este
Csak vigyél haza ma este
Vigyél haza ma este
Csak vigyél haza ma este

A hold velem van
Nincs okom elfutni
Szóval valaki jön és hazavisz ma este
Az angyalok sose értek ide
de hallom a kórust
szóval valaki jön és hazavisz ma este

Ma este
Fiatalok vagyunk
Úgyhogy gyújtsuk fel a világot
Fényesebben éghetünk
mint maga a nap

Ma este
Fiatalok vagyunk
Úgyhogy gyújtsuk fel a világot
Fényesebben éghetünk
mint maga a nap

Szóval mikor a bár bezár
és úgy érzed elesel
majd én hazaviszlek

Vélemény, hozzászólás?

