Train – Drive by (Futó kaland)


Train – Futó Kaland

Az út túloldalán
Állt egy lány ki úgy nézet ki mint te
Azt hiszem ez a deja vu
De gondoltam ez nem lehet igaz
Mert te elköltöztél L.A.-be vagy New Yorkba vagy Santa Febe
Vagy hova hogy tőlem elmenj
Ó de az az egy este
Több volt mint jó
Nem azért hagytalak el mert túlvoltam rajtad
Hanem mert tényleg beléd estem

Ó esküszöm neked
Ott leszek neked
Ez nem csak egy futó kaland
Csak egy félénk srác aki biztonságra vágyik
Egy tartós táskára a szerelmemnek
Mikor megmozdítasz minden olyan klassz
Ha valakinek nem tetszik pereljen be
mmm ahogy nekem kedveskedsz
Ó esküszöm neked
Ott leszek neked
Ez nem egy futó kaland

Egy lefutó spirál tetején
A szerelmem életre kelt
És szerettelek minden köztünk lévő mérföldért
De most újra itt vagy
Úgyhogy hagyjuk ki a “hogy vagy” részt és
ugorjunk a “több mint barátok”-ra végre
Ó de az az egy este
Még mindig a csúcspont
Nem is tudtam, hogy így kellesz
túl voltam terhelve és őszintén féltem is
Mert igazán beléd estem

Ó esküszöm neked
Ott leszek neked
Ez nem csak egy futó kaland
Csak egy félénk srác aki biztonságra vágyik
Egy tartós táskára a szerelmemnek
Mikor megmozdítasz minden olyan klassz
Ha valakinek nem tetszik pereljen be
mmm ahogy nekem kedveskedsz
Ó esküszöm neked
Ott leszek neked
Ez nem egy futó kaland

Kérlek hidd el, mikor elmegyek
Nincs semmi trükk, csak szeretlek
És csak egy kis idő, hogy rendbeszedjem magam
Az út túloldalán
Állt egy lány ki úgy nézet ki mint te
Azt hiszem ez a deja vu
De gondoltam ez nem lehet igaz
Mert

Ó esküszöm neked
Ott leszek neked
Ez nem csak egy futó kaland
Csak egy félénk srác aki biztonságra vágyik
Egy tartós táskára a szerelmemnek
Mikor megmozdítasz minden olyan klassz
Ha valakinek nem tetszik pereljen be
mmm ahogy nekem kedveskedsz
Ó esküszöm neked
Ott leszek neked
Ez nem egy futó kaland

Vélemény, hozzászólás?

