Swedish House Mafia vs. Knife Party – Antidote (Ellenszer)


Ezúttal kicsit kevésbé szó szerint fordítottam, inkább próbáltam a rímekre figyelni, de a jelentés ugyan az. Remélem nem gond :-)

Swedish house mafia – Ellenszer

Meg ne állj, tekerd feljebb, tedd magasra
tedd ezt kiba. fel, kezdj lázadni
meg ne állj, tekerd feljebb, tedd magasra
tedd ezt kiba. fel, kezdj lázadni

Hiba van a rendszeremben
átrohan az egész testen
kifordított, nincs védelem
változik az egész létem
vedd el, törd el, érezzék csak
keverd meg és dobd fel koncnak
mindenkinek itt a szeme
gyilkos dózis pont a szívbe

és nincs ellenszer
és nincs ellenszer
és nincs ellenszer
és nincs ellenszer
nincs ellenszer

Hiba van a rendszeremben
átrohan az egész testen
kifordított, nincs védelem
változik az egész létem
vedd el, törd el, érezzék csak
keverd meg és dobd fel koncnak
mindenkinek itt a szeme
gyilkos dózis pont a szívbe

és nincs ellenszer
és nincs ellenszer
és nincs ellenszer
és nincs ellenszer
nincs ellenszer

Elég ütősre sikeredett videó hozzá:

Swedish House Mafia vs. Knife Party – Antidote (Ellenszer)” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. kiswazo szerint:

    Nagyon ott van a videó, és a szám is! Én is szoktam hallgatni knife Party-t, de ez messzemenőkig a legkomolyabb szám, amit valaha hallottam! Külön dicséret illeti a klip rendezőét is, ugyanis nagyon passzol a számhoz, meg amúgy is. a fordítás is jó lett, és tényleg igaz, hogy ennél a számnál az ütem, meg a ritmus a fontos, nem pedig a hű fordítás. asszem ezt hívják költői szabadságnak. mindenesetre ezt megérdemli —> (Y) BIG LIKE

Vélemény, hozzászólás?

