Gotye feat Kimbra – Somebody that I used to know (Valaki akit ismertem)


Ezt a hihetetlen sikereket elérő, és több feldolgozást (köztük a Walk off the Earth) megérő indie pop dalt Gotye ausztráliai otthonában írta a nőkkel való tapasztalatairól. A duót az új-zélandi Kimbra erősíti.

Gotye feat Kimbra – Valaki akit ismertem

[Gotye:]

Néha arra gondolok mikor együtt voltunk
Például mikor azt mondtad belehalsz a boldogságba
Azt mondtam magamnak te vagy nekem az igazi
De olyan egyedül voltam veled
De az szerelem volt és még mindig fáj

Függő lehetsz egyfajta szomorúságtól
Mint a beletörődés mindenbe, mindenbe
Szóval mikor kiderült, hogy ez nekünk így nem megy
Nos, azt mondtad még lehetünk barátok
De beismerem örültem, hogy vége

De nem kellett volna letagadnod
Úgy csinálni mintha sose történt volna meg és semmi nem lenne
És nem is kell a szereteted
De úgy kezelsz mint egy idegent és ez olyan durva
Nem kellett volna ilyen mélyre süllyedned
Megváltoztani a számod és csak a barátaidnak megadni
Gondolom nekem már nem is kell
Mostmár csak valaki vagy akit ismertem

Mostmár csak valaki vagy akit ismertem
Mostmár csak valaki vagy akit ismertem

[Kimbra:]

Néha arra gondolok mikor átvertél
Egy részem mindig azt hitte az én hibám
De nem akarok így élni
Szavaid mögé nézve
Azt mondtad megváltozol
És nem lesz az egészből valaki akit csak ismertél

[Gotye:]

De nem kellett volna letagadnod
Úgy csinálni mintha sose történt volna meg és semmi nem lenne
És nem is kell a szereteted
De úgy kezelsz mint egy idegent és ez olyan durva
Nem kellett volna ilyen mélyre süllyedned
Megváltoztani a számod és csak a barátaidnak megadni
Gondolom nekem már nem is kell
Mostmár csak valaki vagy akit ismertem

[x2]

Valaki
(Akit ismertem)
Valaki
(Mostmár csak valaki vagy akit ismertem)

(Ismertem)
(Akit ismertem)
(Ismertem)
Valaki

Vélemény, hozzászólás?

