Jamie Woon – Shoulda (Kellene)


Jamie Woon egy sampler és saját szája segítségével készítette el első slágerét, a Shlouda-t. A dal és változatai már  feltűnt a klubbokban és egyre több sikerlistán is!

Jamie Woon – Kellene

Sétáltam mikor futni kellett
Futottam mikor sétálni
És nem tudom
És nem tudom

Sétáltam mikor futni kellett
Futottam mikor sétálni
És nem tudom
És nem tudom

Velem vagy
akkor is ha nem vagy mellettem
És én elbújok
És tudom sose hagylak békén

Még egy kör “bárcsak”
Ezer út ahogy megismerhetnél
Hogy mehet az idő ilyen lassan
Mindig, mikor magam csináltam

Mégis, sétáltam mikor futni kellett
Futottam mikor sétálni
És nem tudom
Nos, sétáltam mikor futni kellett
Futottam mikor sétálni
És nem tudom

És a fejed az óceánban
Túl mélyen, hogy hova tarts
Remélve, hogy az idő megfagyhat
És ott kötsz ki ahová tartozol

De a napok csak múlnak
Újraélve különböző perceket
És a fájdalom kibontakozik
Minden nap mikor csináljuk és mikor nem

Mégis, sétáltam mikor futni kellett
Futottam mikor sétálni
És nem tudom
Nos, sétáltam mikor futni kellett
Futottam mikor sétálni
És nem tudom

Jel, hogy mi volt
Jel, mi sose lesz
Határ, hogy mi volt
Együtt áll, ami sose lesz

Mikor a könnyek összegyűlnek
Imádkozom, hogy meg ne bánjuk
Te és Én összekapcsolódva
Te és Én egy vér és csont

Vélemény, hozzászólás?

