Alex Clare – Relax my Beloved (Nyugalom szerelmem)


Alex Clare – Nyugalom szerelmem

Nyugalom szerelmem, ne aggódj miattam
Ne sírj értem, légy mindig velem
Helyezd magad kényelembe, ne hajts fejet nekem
Ígérd meg, hogy mosolyogsz nekem, sose sírj miattam

Tudod ezek a falak
Talán leomlanak de akkor sem engedlek
Magasnál is magasabban
Mint amit gondoltál

Akkor talán újra sírunk
Mint már ezer és ezerszer
Ne fordíts nekem hátat vagy kiabálj
Amikor kisétálsz az ajtón, ne, ne, ne, ne

Légy nyugodt szívem, csak egy pillanatnyira vagyok
A másik szobában vagy a hajnalhasadáskor
És még egyszer elmegyek, hogy lássam az arcod újra
És halljak minden szót, amit mondani akarsz

Akkor talán újra sírunk
Mint már ezer és ezerszer
Ne fordíts nekem hátat vagy kiabálj
Amikor kisétálsz az ajtón, ne, ne, ne, ne
Akkor talán újra sírunk
Mint már ezer és ezerszer
Ne fordíts nekem hátat vagy kiabálj
Amikor kisétálsz az ajtón, ne, ne, ne, ne

Vélemény, hozzászólás?

