Stevie Wonder – Part-time lover (Esti szerető)


Stevie Wonder – Esti szerető

Hívj fel, csörgess egyszer, tedd le a kagylót
Csak hogy tudjam, hazaértél
Nem akarom, hogy bármi baja legyen az én esti szeretőmnek

Ha velem van felvillantom a lámpát
Hogy tudd, a ma este az az este
Neked és nekem én esti szeretőm


Titkos szenvedélyünk menekülőben
Üldözzük a szerelmet a nap felé
Nappal idegenek, este szeretők
Tudva, hogy ez rossz, de olyan jól esik

Ha a barátaimmal vagyunk és összefutunk
Sétálj csak el mellettem, meg se szólalj
Tudod, a “diszkrét” a szó a esti szeretőknél

De ha valami gond van
Kérj meg egy srácot, hogy szóljon nekem
Így majd nem tudja, hogy
te vagy az én esti szeretőm

Titkos szenvedélyünk menekülőben
Üldözzük a szerelmet a nap felé
Nappal idegenek, este szeretők
Tudva, hogy ez rossz, de olyan jól esik

Titkos szenvedélyünk menekülőben
Üldözzük a szerelmet a nap felé
Nappal idegenek, este szeretők
Tudva, hogy ez rossz, de olyan jól esik

Mondanom kell valamit
Valaki csengetett tegnap este
És nem te voltál, esti szeretőm

Aztán egy férfi cserét kért
De nem hagyta meg a nevét
Gondolom ketten játsszák a játékot
A esti szeretőt
Te és én, esti szeretők
De ők, esti szeretők

Vélemény, hozzászólás?

