Adam Lambert – Cryin’ (Sírtam)


Adam Lambert – Sírtam

Volt idő
Mikor úgy össze volt törve a szívem
A szerelem nem volt jó barát
De fordult a kocka, igen
Mert ő és én elváltunk
Az a féle szerelem volt a gyilkos fajta
Most figyelj
Csak akarok valakit akinek nem tudok ellenállni
Tudom csak azt kell tudjam ahogy csókoltál

Sírtam mikor találkoztunk
Most próbállak elfelejteni
A szerelem egy édes szenvedés
Sírtam, csak enyém lehess
Most pedig belehalok, hogy azt csinálj
Amit csinálsz – rajtam

Lélegzetvételnyi hely sincs már
Élvezet és fájdalom közt
Sírsz mikor szeretkezünk
Az az egy lesz, ugyan az

Rajtam van
Igen még valamit el kell mondjak
Már egy ideje elmondanám
Kislány figyelj
Bűntársak vagyunk
Neked megvan az a bizonyos valami
Amit nekem adsz
Ami elállítja a lélegzetem
Azt mondják
Az ördög van a csókodban
Ha a szerelmünk fellángol
Ezt a tüzet nem olthatom el

Sírtam mikor találkoztunk
Most próbállak elfelejteni
A szerelem egy édes szenvedés
Sírtam, csak enyém lehess
Most pedig belehalok, hogy azt csinálj
Amit csinálsz – rajtam

Mert amid belül van
A szerelmednek ott nincs helye
Igen, a mi szerelmünk, édes szerelmünk, nem szerelem
Ha eladod a szíved

Sírtam mikor találkoztunk
Most próbállak elfelejteni
A szerelmed egy édes szenvedés
Sírtam, csak enyém lehess
Most pedig belehalok, hogy azt csinálj
Amit csinálsz – rajtam
baby, baby, baby

Sírtam mikor találkoztunk
Most próbállak elfelejteni
A szerelmed egy édes szenvedés
Sírtam mikor találkoztunk
Most majd meghalok mert hagytam
Hogy csináld amit csinálsz, csinálsz, csinálsz
Sírtam mikor találkoztunk
Most pedig belehalok, hogy elfelejtselek
Édes a szerelmed
Sírtam mikor találkoztunk

Adam Lambert – Cryin’ (Sírtam)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

