Ivi Adamou – La la love (Sze sze szerelem)


Ivi Adamou – Sze sze szerelem

Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszeszesze szerelem
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem

Szeretem, ahogy élettel töltezs fel,
Baby, áttörjük a fénysebességet,
Nincs mitől félnem, ha közelben vagy,
Csak adj még!

Az égig nyújtózunk, magas a cél
Becsukom a szeme és olyan mintha repülnél
Fel az égben, vigyük fel
Sose engedj el

Ó ó ó, érzem az energiát köztünk
baby ez olyan jó
Ó ó ó, érzem amint az energia eláraszt, eláraszt

Mennyire vártam én erre
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem
Ó, erre vártam
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem

Párizstól LA-ig egy este alatt
Az egész világ körül, csak te meg én
Semmitől sem félek, ha itt vagy velem
Megállíthatatlanok vagyunk

És újracsináljuk, nem állunk meg, nincs vége
Irányítás nélkül

And we do it again, no stop no end
Out of control

Ó ó ó, érzem az energiát köztünk
baby ez olyan jó
Ó ó ó, érzem amint az energia eláraszt, eláraszt

Mennyire vártam én erre
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem
Ó, erre vártam
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem

Semmitől sem félek… ha itt vagy velem…

Ó ó ó, érzem az energiát köztünk
baby ez olyan jó
Ó ó ó, érzem amint az energia eláraszt, eláraszt

Mennyire vártam én erre
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem
Ó, erre vártam
Szesze szeszeszeszeszesze szeszeszeszeszesze szerelem

Vélemény, hozzászólás?

