Flipsyde – Someday (Egy nap)


Flipsyde – Egy nap

Egy nap felemelkedünk azon a szellőn tudod
Egy nap táncolunk azokkal az oroszlánokkal
Egy nap kitörünk ezekből a láncokból és repülünk

Azt mondják nekem minden jó csak várjak
Tudod, ott leszel egy nap
Jim Beamet iszogatva
El kell érnem ezeket egy nap
Addig kellene még egy csík
Keresve azt az érzést
Állj különben lopok és lopok
Ölök, vagy engem ölnek
Van egy zacskó a zsebemben
A tudatom ordítja dobod el
Tudod egy nap el kell dobnod
És próbáljuk összetartani az egészet de az ördög is okos
Meg fogok halni meg fogsz halni meg fogunk halni Egy nap azt mondtam

Egy nap felemelkedünk azon a szellőn tudod
Egy nap táncolunk azokkal az oroszlánokkal
Egy nap kitörünk ezekből a láncokból és repülünk

Próbálok hazudni de ez nem én vagyok Nem én vagyok
Próbálok nézni de nem látok
Most nem állhatok le mert túl benne vagyok és nem tudom folytatni mert túl nehéz
Nappal vagy este, ugyan az
A mezőn vagy a blokkban ugyan az a játék
Valójában ha megállsz nem fáj de ha nincs fájdalom nem nyersz semmit
Újjászervezed és megváltozol de ez mind rossz és próbálsz talpon maradni de visszaesel
Visszamászol és megcsúszol, lecsúszol
Ha a csúcsra akarsz jutni jobb, ha most kezdesz
Szóval tartom a lelkem és drágán adom az életem
Egyedül este a temetőben
Egy nap szabad leszek és nem akarnak majd azért megölni mert én vagyok én
Hé egy nap

Egy nap felemelkedünk azon a szellőn tudod
Egy nap táncolunk azokkal az oroszlánokkal
Egy nap kitörünk ezekből a láncokból és repülünk

Ha tudod hogy van ez
Látod majd, hogy nem olyan egyszerű
Ne állj meg amíg nincs kész
Onnan ahol vagy vagy ahonnan kezdted
Mondom próbáld kicsit jobban és lásd mi minden kell legyél
Higyj az álmaidban
Abban amit látsz míg alszol

Egy nap felemelkedünk azon a szellőn tudod
Egy nap táncolunk azokkal az oroszlánokkal
Egy nap kitörünk ezekből a láncokból és repülünk

Flipsyde – Someday (Egy nap)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

