Paramore – Only excpetion (Egyetlen kivétel)


Paramore – Egyetlen kivétel

Mikor fiatalabb voltam
Láttam aput sírni
A szelet okolni
Összetörte a saját szívét
És néztem
Amint próbálta összerakni

És anyu megígérte
hogy sose engedi elfelejteni
És az volt az a nap mikor megígértem
Sose énekelek a szerelemről
Ha az nem létezik

De kedvesem
Te vagy az egyetlen kivétel
De, te, vagy, egyetlen kivéltel
De, te, vagy, egyetlen kivéltel
Te, vagy, egyetlen kivéltel

Talán tudod, valahol
Mélyen a lelkemben
A szerelem sosem múlik el
És új utakat kell találnunk
Hogy bírjuk egyedül
Rezzenéstelen arccal

És mindig így éltem
Kényelmes
távolságban, és egész mostanáig
Megígértem magamnak hogy megelégedek
A magánnyal
Mert ez egyáltalán
nem éri meg a rizikót, de…

Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel

Keményen kapaszkodom a valóságba
De nem engedhetem el ami itt van előttem
Tudom elmész a reggel mikor felkelsz
Hagyj valamit amitől tudom ez nem egy álom

Ó
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel
Te, vagy, az egyetlen kivétel

És úgy vagyok, hogy elhiszem
Ó, úgy vagyok, hogy elhiszem

Vélemény, hozzászólás?

