Alexis Jordan – Say that (Mondd azt)


Alexis Jordan – Mondd azt

Itt vagyok, hogy neked adjam a szerelmem
Itt vagyok, hogy a tied legyen a szívem
Mondd el, hogy kész vagy
Mondd el, hogy velem akarsz lenni

Oh

Mondd azt, hogy mi vagyunk akiket az álmaidban látsz
Mondd azt, hogy szeretetre vágysz és az én szeretetem kell
Mondd azt, hogy ez a vágyaid netovábbja
Hogy így ünnepelsz
Egy rádió, te meg én, ez minden ami kell

na na na na na

Azért jöttem, hogy elmondjam a múltam
Remélve, hogy a jövőmet is ismerni akarod
Mondd el, hogy megvédesz

Oh

Ígérd meg, hogy nem bánsz meg

Nem

Mondd azt, hogy mi vagyunk akiket az álmaidban látsz
Mondd azt, hogy szeretetre vágysz és az én szeretetem kell
Mondd azt, hogy ez a vágyaid netovábbja
Hogy így ünnepelsz
Egy rádió, te meg én, ez minden ami kell

És ha valaha eltévedsz
Eljövök érted
Kerül amibe kerül
Megfizetem az árát
Sose kell kételkedned
Az érzelmeimben
Mert szilárdak vagyunk akár csak a szikla
Minden ami te vagy
És minden ami nem
Adj nekem mindent amid van
És én sose állok meg
Nem

Itt vagyok, hogy neked adjam a szerelmem
Itt vagyok, hogy a tied legyen a szívem
A szívem
A szívem

Mondd azt, hogy mi vagyunk akiket az álmaidban látsz
Mondd azt, hogy szeretetre vágysz és az én szeretetem kell
Mondd azt, hogy ez a vágyaid netovábbja
Hogy így ünnepelsz
Egy rádió, te meg én, ez minden ami kell

Mondd azt, hogy mi vagyunk akiket az álmaidban látsz
Mondd azt, hogy szeretetre vágysz és az én szeretetem kell
Mondd azt, hogy ez a vágyaid netovábbja
Hogy így ünnepelsz
Egy rádió, te meg én, ez minden ami kell

Vélemény, hozzászólás?

