Maroon 5 feat Wiz Khalifa – Payphone (Telefonfülke)


Maroon 5 – Telefonfülke

Egy telefonfülkéből próbálok hazatelefonálni
Az összes apróm rád költöttem
Hová tűntek az idők, baby minden rossz
Hol vannak a közös terveink?

Tudom, hogy nehéz felidézni
Az embereket akik voltunk…
És még nehezebb elképzelni
Hogy nem vagy itt mellettem.
Azt mondod túl késő hogy megjavítsuk
De túl késő is, hogy megpróbáljuk?
És a mi időnkben ami elpazaroltál
Az összes híd amit felégettél

Elpocsékoltam az estéimet
Kikapcsoltad a fényeket
Lebénultam
Még mindig abban az időben
Amit szerelemnek hívtunk
De még a nap is a paradicsomban nyugszik

Egy telefonfülkéből próbálok hazatelefonálni
Az összes apróm rád költöttem
Hová tűntek az idők, baby minden rossz
Hol vannak a közös terveink?

Ha a boldogan éltek míg meg nem haltak létezik
Akkor még mindig így tartanálak
Baromság az összes tündérmese
Belebetegszem ha hallok még egy szerelemes dalt.

Ó, a hátad fordítottad a holnapnak
Mert elfelejtetted a tegnapot.
Kölcsön adtam a szerelmem,
De te csak továbbadtad valakinek.

Nem várhatod el, hogy jól legyek
Nem várom el, hogy törődj velem
Tudom, mondtam már,
De az összes hidat felégetted

Elpocsékoltam az estéimet
Kikapcsoltad a fényeket
Lebénultam
Még mindig abban az időben
Amit szerelemnek hívtunk
De még a nap is a paradicsomban nyugszik

Egy telefonfülkéből próbálok hazatelefonálni
Az összes apróm rád költöttem
Hová tűntek az idők, baby minden rossz
Hol vannak a közös terveink?

Ember, bassza meg
Az összes pénzem erre fogom költeni
Amíg ülsz és azon gondolkozol
Miért nem te jöttél a semmiből
A legaljáról feltörve
Most mikor látod milyen lenyűgöző vagyok
Az összes kocsim gombnyomásra indul
Elmondva mike szúrtam el
Vagy hívd ahogy akarod.
Számot váltottam,
Hogy sose tudj hívni
Nem kell a nevem a pólómra
Így is látszik van vér a pucámban.
Húha, milyen kár, te is lehettél volna
Jó játék volt de az utolsó lövést elszúrtad
Úgyhogy arról beszélsz kivel találkozol a csúcson
Vagy, hogy mit láthattál volna de szomorúan mondod vége
Fantom nyitja ki az ajtókat
Wiz mondja menj el, menj azért amit kerestél
Most én kellek nekik, szóval mehetsz és vidd
azt a kis darab szart magaddal.

Egy telefonfülkéből próbálok hazatelefonálni
Az összes apróm rád költöttem
Hová tűntek az idők, baby minden rossz
Hol vannak a közös terveink?

Vélemény, hozzászólás?

