Mnemonic – Liquid (Folyékony)


Mnemic – Folyékony

Ahogy az érzékeim fejlődnek meg kell tanulnom megállni a lábamon
Egy rázkódó világba kényszerülök, amikor csak biztonság és nyugalom kell.
Nem vagyok elégedett.
Tükörbe nézek de nem biztos, hogy kell belőlem még egy.
Irreálisan boldog vagyok habár tudom, ez csak az elutasítás egy fázisa.
Nem vagyok elégedett.

Ahogy a tűz ég nyugodtan állok, lefagytam és fázom.
(Látom az álmaim valóra válni)
Majdnem folyékony vagyok és habár lélegzem halott vagyok.
(Habár lélegzem halott vagyok)

Második vagyok a sorban mikor csak elsőket várnak.
Annak a körnek a sarkában ülök ahova raktak.
Nem vagyok elégedett.

Ahogy a tűz ég nyugodtan állok, lefagytam és fázom.
(Látom az álmaim valóra válni)
Majdnem folyékony vagyok és habár lélegzem halott vagyok.
(Habár lélegzem halott vagyok)

Nem mondok ellent, de úgy látszik elvesztem az ilyen heyzetekben
amik soha nem fordulnak úgy, hogy nekem jó.
Talán csak feladom.
Úgy tűnik mindig arccal lefelé fogom élni az életem.

És még mindig nem vagyok megelégedve.

Ahogy a tűz ég nyugodtan állok, lefagytam és fázom.
(Látom az álmaim valóra válni)
Majdnem folyékony vagyok és habár lélegzem halott vagyok.
(Habár lélegzem halott vagyok)

Vélemény, hozzászólás?

