A blog élete


Sziasztok hűséges olvasók és új látogatók!

A blog írását és a fordításokat pár hónapja én vettem át the’em-től, mivel egyéb okokból the’em egyáltalán nem tudna foglalkozni a sitettal. Még vissza-vissza térhet, de rendszeresen már nem fogtok tőle fordításokat olvasni. Sajnos amint látjátok én sem tudok elég időt fordítani az oldalra, így segítségeteket kérném.

Ha ti sem szeretnétek, hogy a süllyedőbe kerüljön ez a jó kis oldal és ne csak ilyen ritkásan frissüljön, akkor ha tudtok, segítsetek nekem!

Fordítókat keresnék, állandóra, vagy alkalmanként. Ha megtetszik nektek egy dal és lefordítjátok a szövegét, küldjétek be és kirakom. Így életben tartjuk az oldalt és folyamatos tartalmat tudunk biztosítani. Ha heti 2-3 fordítás összejönne is már nagyon kisegítenétek engem. Ha pedig beindul a rendszer, még a Fordítások kérésé-t is beindítatjuk megint.

Ha úgy gondoljátok tudtok segíteni, akkor dobjatok egy e-mailt a jacareadam@gmail.com e-mailcímre!

Vélemény, hozzászólás?

