Alex Clare – Too Close (Túl közel)


A Taken 2 – Elrabolva 2 végén és az Internet Explorer 9 reklámjában felcsendülő, szerelemről vagy barátságról szóló dalt Alex Clare brit énekesnek köszönhetjük. A szöveget lehet nagyon jó barátságra, kötöttségtől való félelemre és megannyi egyéb dologra értelmezni, oszzátok meg kommentben kinek-mit jelent.

Alex Clare – Too Close (Túl közel)

Tudod, hogy én nem szoktam megszegni az ígéreteim,
Nem akarlak bántani, de lélegzethez kell jussak.
Végülis még mindig te vagy a legjobb barátom,
De van bennem valami amit ki kell engednem.
Melyik út a jó, melyik a rossz,
Hogy mondjam, hogy tovább kell lépnem?
Tudod, hogy elválnak útjaink.

És úgy érzem túl közel vagyok ahhoz, hogy szeresselek
Semmit sem tudok igazán mondani.
Nem hazudhatok többé, nem bújhatok el,
Igaznak kell lennem magamhoz.
És úgy érzem túl közel vagyok ahhoz, hogy szeresselek
Úgyhogy útra kelek.

Többet adtál mint amit viszonozni tudnék
És még mindig többet érdemelsz.
Nincs mit mondani, nincs mit tenni.
Semmit sem adhatok,
Nélküled kell elmennem.
Tudod, hogy elválnak újtaink.

És úgy érzem túl közel vagyok ahhoz, hogy szeresselek
Semmit sem tudok igazán mondani.
Nem hazudhatok többé, nem bújhatok el,
Igaznak kell lennem magamhoz.
És úgy érzem túl közel vagyok ahhoz, hogy szeresselek
Úgyhogy útra kelek.

Úgyhogy útra kelek.

És úgy érzem túl közel vagyok ahhoz, hogy szeresselek
Semmit sem tudok igazán mondani.
Nem hazudhatok többé, nem bújhatok el,
Igaznak kell lennem magamhoz.
És úgy érzem túl közel vagyok ahhoz, hogy szeresselek
Úgyhogy útra kelek.

Úgyhogy útra kelek.
Úgyhogy útra kelek.

Alex Clare – Too Close (Túl közel)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tündi szerint:

    Nekem a lovam jut eszembe errol a számról. Imádom, ő a mindenem, állandóan ő jár a fejemben. Csak fél óra lovasoktatásról volt szó, de ez a fél óra tökéletesen elegendő volt ahhoz, h végzetesen és örökre egymásba szeressünk. De úgy tűnik, el kell, h váljanak az útjaink. Ez volt életem legnehezebb, ámde legönzetlenebb döntése. A legrosszabb talán az, h soha nem fogom megtudni, h jól döntöttem, vagy sem.
    Mindenesetre ez az egyik kedvenc számom.. Mindig megkönnyezek rajta.

  2. nobody szerint:

    csodálatos zene, káprázatos hang, szívszaggató gondolatok egyszerűen tálalva, de ha mélyebbre nézel..
    köszi a fordítást, nagyon jó lett!

Vélemény, hozzászólás?

