Taylor Swift – We Are Never Ever Getting Back Together (Soha de soha nem jövünk össze újra)


Taylor Swift – We are never ever getting back together
(Soha de soha nem jövünk össze újra)


Emlékszem, mikor először szakítottunk,
Azt mondtam, “Ennyi, elegem van!”
Mert már egy hónapja nem találkoztunk,
Mikor azt mondtad, hogy térre van szükséged. (Mi van?)
Aztán megint megjelentél, és azt mondtad,
“Kicsim, hiányzol, megígérem, hogy megváltozom, higgy nekem!”
Talán egy napig tartott, ha jól emlékszem?
Azt mondtam, “Utállak!”, szakítottunk, felhívtál, “Szeretlek!”

 Megint ezt történt tegnap este,
De most azt mondom, mondom, hogy
Soha de soha nem jövünk össze újra!
Soha de soha nem jövünk össze újra!
Mész és beszélsz a barátaiddal, az én barátaimmal, velem,
De mi soha de soha nem jövünk össze újra!
Soha.

 Tényleg hiányozni fognak a civakodásaink,
Mikor én azt üvöltöm, hogy igazam van,
Mikor te elbújtál, hogy békében lehess,
Néhány indie számmal, ami sokkal királyabb, mint az enyém…

Tegnap este megint felhívtál,
De ó, most azt mondom, mondom, hogy
Soha de soha nem jövünk össze újra!
Soha de soha nem jövünk össze újra!
Mész és beszélsz a barátaiddal, az én barátaimmal, velem,
De mi soha de soha nem jövünk össze újra!

Régen úgy gondoltam, hogy örökkön-örökké együtt leszünk,
Régen azt mondtam, “Soha ne mondd, hogy soha!”
Na jó, szóval felhívott, és azt mondta, “Még mindig szeretlek!”
Én meg, “Én csak… ez elég fárasztó, tudod,
Mert mi soha nem jövünk újra össze.  Soha.”
Nem!

Soha de soha nem jövünk össze újra!
Soha de soha nem jövünk össze újra!
Mész és beszélsz a barátaiddal, az én barátaimmal, velem,
De mi soha de soha nem jövünk össze újra!
Újra össze, újra össze,
Mész és beszélsz a barátaiddal, az én barátaimmal, velem,
De mi soha de soha nem jövünk össze újra!

Vélemény, hozzászólás?

