Flo Rida – I Cry (Sírok)


Flo Rida szeptember végén megjelent száma következik, első fordításban, ahogy láttam, még sehol sincs fent magyarul. Többféleképpen van fent az angol szöveg az interneten, próbáltuk úgy összerakni, hogy a lehető legértelmesebb legyen. Remélem, hogy elégedettek lesztek vele, mert ez egy elég nehéz szám, nehéz kifürkészni a sorok között rejlő jelentéseket. Sok köszönet érte Lukenak, egy kedves barátomnak, aki nélkül nem sikerült volna a fordítás! A dalszöveg előtt következzen a bevezető, amit Flo Rida mondd el a dal sztorijáról.

“Nem volt könnyű feljutni a csúcsra,
Floridába, Carol Cityben születtem és nevelkedtem,
A gyerekkorom során több mindenen mentem keresztül,
Mint más egy egész élet alatt.
Most visszatértem a srácok miatt.
Ez az én küzdelmem története.
És a tiéd mi?”

 Flo Rida – I Cry (Sírok)

Tudom, belekeveredtem valamibe,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek,
Ó nem, feladtam a rejtélyt,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek,

[Flo Rida]
Tudom, hogy eljönnél velem egy körre,
Csukott szemmel is úgy úszom, mint egy búvár,
Okinavában is vannak rajongóim,
Így hát együtt érzek a földrengések áldozataival.
Norvégia, nem kaptad meg a virágot, amit küldtem,
Tudom, hogy ez nem nagy vigasz, de az a gyilkos egy gyáva volt,
A zuhany alatt, pont abban a percben,
Hallottam, hogy a híradóból egész nap csak keserűség folyt.
Anyukám szerint van egy bizonyos határ,
Beskatulyáznak, akár az elnökök a cigarettát,
Add át nekik üdvözletem, különben letartóztatnak,
A gyilkosok nem érdekelnek, ők csak nyugtalan fiatalok,
Azért mérgesek, mert negyed milliók vannak a nyakamban.
Csak ittasan vezettem, nem felelőtlenül,
Mindegy volt, hogy együtt vagyunk, vagy féltékenykedünk.
Ó nem, nem állhatok le, a sorsom meg van írva.

Tudom, belekeveredtem valamibe,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek,
Ó nem, feladtam a rejtélyt,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek. [2x]

[Flo Rida]
Van még két csepp a pezsgősüveg alján,
Rácsöppentem a Jimi Hendrix tetoválásomra, mintha sírna,
Kiakaszt, hogy csak a ruha számít,
Mert akit felkap a sajtó, még a kaját is ingyen kapja.
Egy kis takarítás, aztán jön a hívás egy kis látogatásról,
Az áldozattól csak erősebb marad az ütés,
Rihanna nyakon csókol, hogy elűzze a kritikusokat,
Egy Bugattitól nem vagyok gazdag, félek Istentől,
Nézi, ahogy vezetek, figyelemmel kíséri, ez jó érzés.
Mr. Mike Caren, mondja meg Billie Jeansnek,
Hogy már más körökben játszom,
Köszönet az E-Classnak, Big Chucknak vagy Lee Prince Perriesnek,
De anyukám még mindig a könnyeimen lóg, a francba,
Azt hitted, hogy 30 év után eltűnnek ezek az érzések,
Próbálok élni, próbálom kitalálni, hogy tűnt el a nővérem,
Nincs éljenzés, tudom, hogy nem esnél pánikba.

Tudom, belekeveredtem valamibe,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek,
Ó nem, feladtam a rejtélyt,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek. [2x]

Mikor segítségre van szükségem, csak felnézek az égre,
Nézem, ahogy lemegy a nap, és tudom, már minden rendben. [4x]

Tudom, tudom, tudom, arra gondolok, hogy továbblépek.

Tudom, belekeveredtem valamibe,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek,
Ó nem, feladtam a rejtélyt,
Sírok, de csak egy picit,
Mikor arra gondolok, hogy továbblépjek. [2x]

Flo Rida – I Cry (Sírok)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

