Lana Del Rey – Kinda Outta Luck (Elhagyott a szerencsém)


Lana Del Rey – Kinda outta luck (Elhagyott a szerencsém)

Rossznak születtem,
De utána megismertelek,
Jobbá tettél egy időre,
De a sötét oldalam uralkodik.
Soha nem érdekelt téged, mit teszek,
Motelénekes egy ezüst gömb alatt,
Azt tettem, amit tennem kellett.

 A végzet asszonya, mindig rohanásban,
Gyémántok a csuklómon, whisky a nyelvemen,
Mielőtt visszaadom, még be kell rúgnom,
Úgyhogy gyere ide, tölts nekem egyet.

 Bébi, láthatod, hogy veszélyes vagyok,
Leszédülök a színpadról,
Csillognak rajtam a flitterek.

Ideje túl lépni rajta, hogy az idegenek kedvesek voltak velem.

 Ez rossz lenne? Szerintem elég vicces,
Mikor leütlek egy fegyverrel,
Apukám az új teherautója csomagtartójában van,
Nagyon szeretném visszakapni, de elég lapos a szerencsém.

 Ez rossz lenne? Szerintem elég vicces,
Mikor leütlek egy fegyverrel,
Apukám az új teherautója csomagtartójában van,
Nagyon szeretném visszakapni, de elhagyott a szerencsém.

Tudom, valakit megölni rossz,
De könnyebb, ha már egyszer megtetted,
Tudod, hogy mókás vagyok, tudod, hogy fiatal vagyok,
Szóval mondd, mi van a fejedben, kezdjünk neki.

Bébi, láthatod, hogy veszélyes vagyok,
Elragadó, de őrült,
Leszédülök a színpadról,
Elég szépen kértem, szóval leszel a megmentőm?

Ez rossz lenne? Szerintem elég vicces,
Mikor leütlek egy fegyverrel,
Apukám az új teherautója csomagtartójában van,
Nagyon szeretném visszakapni, de elég lapos a szerencsém.

Ez rossz lenne? Szerintem elég vicces,
Mikor leütlek egy fegyverrel,
Apukám az új teherautója csomagtartójában van,
Nagyon szeretném visszakapni, de elhagyott a szerencsém.

Veszélyes lány voltam,
Te meg túl jó voltál erre a világra,
És én most visszatáncolok,
Ki akar magával vinni?

Ez rossz lenne? Szerintem elég vicces,
Mikor leütlek egy fegyverrel,
Apukám az új teherautója csomagtartójában van,
Nagyon szeretném visszakapni, de elég lapos a szerencsém.

Ez rossz lenne? Szerintem elég vicces,
Mikor leütlek egy fegyverrel,
Apukám az új teherautója csomagtartójában van,
Nagyon szeretném visszakapni, de elhagyott a szerencsém.

Vélemény, hozzászólás?

