Lykke Li – I Follow Rivers (Követem a folyókat)


Lykke Li – I Follow Rivers (Követem a folyókat)

Könyörgöm, követhetnélek?
Kérdezlek,  miért nem mindig,
Te vagy az óceán, ahol én eltűnök?
Legyél az egyetlenem, a víz, amin átgázolok,
Te vagy a folyóm, mi mélyen, vadon csörgedezik.

É-én követlek, követlek,
Mélyen az óceánba, kicsim, követlek,
É-én követlek, követlek,
A sötét végzetbe, én követlek.

Ő az üzenet, én vagyok a kézbesítő,
Ő a lázadó, én a kislányod, aki rád vár,
Te vagy a folyóm, mi mélyen, vadon csörgedezik.

É-én követlek, követlek,
Mélyen az óceánba, kicsim, követlek,
É-én követlek, követlek,
A sötét végzetbe, én követlek.

Te vagy a folyóm, mi mélyen, vadon csörgedezik.

É-én követlek, követlek,
Mélyen az óceánba, kicsim, követlek,
É-én követlek, követlek,
A sötét végzetbe, én követlek.

É-én követlek, követlek,
Mélyen az óceánba, kicsim, követlek,
É-én követlek, követlek,
A sötét végzetbe, én követlek.

 

Vélemény, hozzászólás?

