Goldhand – Stay (Maradj)


Goldhand – Stay (Maradj)

A titkaid azt súgják, hogy már messze vagy
Tőlem, de remélem, hogy itt maradsz ma este,
Szeretném, ha tudnád, hogy mindig itt vagy a szívemben,
Örülnék neki, ha itt maradnál este.

Maradj itt ma este, összetörtem,
Imádkozom érted, elestem,
Várni fogok rád,
Hogy visszakapjalak,
Ahogy mindig, sajnálom,
De csak az igazat mondom.

A titkaid azt súgják, hogy már messze vagy
Tőlem, de remélem, hogy itt maradsz ma este,
A szemeid sírnak, oly régen volt már,
Most csak azt szeretném, hogy maradj itt ma este.

Maradj itt ma este, összetörtem,
Imádkozom érted, elestem,
Várni fogok rád,
Hogy visszakapjalak,
Ahogy mindig, sajnálom,
De csak az igazat mondom.
Csak az igazat mondom,
Hogy visszakapjalak,
Csak az igazat mondom.

Maradj itt ma este, összetörtem,
Imádkozom érted, elestem,
Várni fogok rád,
Hogy visszakapjalak,
Ahogy mindig, sajnálom,
De csak az igazat mondom.
Csak az igazat mondom,
Hogy visszakapjalak,
Csak az igazat mondom.

Vélemény, hozzászólás?

