Justin Bieber ft. Big Sean – As Long As You Love Me (Addig, amíg szeretsz engem)


Justin Bieber ft. Big Sean – As Long As You Love Me (Addig, amíg szeretsz engem)

Addig, amíg szeretsz engem. [x3]

[Justin Bieber]
Nyomás alatt vagyunk,
7 milliárd ember próbál beilleszkedni a világon,
Tartsunk össze,
Mosolyogj, akkor is mikor a szíved szomorú,
De hé, tudod, kislány,
Mindketten tudjuk, hogy ez egy kegyetlen világ,
De én hajlandó vagyok kockáztatni.

Addig, amíg szeretsz engem,
Éhezhetünk, lehetünk hajléktalanok, lehetünk szegények,
Addig, amíg szeretsz engem,
Én leszek a platinád, én leszek az ezüstöd, én leszek az aranyad,
Addig, amíg szeretsz, szeretsz, szeretsz, szeretsz engem,
Addig, amíg szeretsz, szeretsz, szeretsz, szeretsz engem.

Én leszek a katonád,
Minden nap minden másodpercében az álmaidért fogok harcolni, kislány,
Én leszek a Hovád,
Te leszel a végzet asszonya a jelenetünkben,
Szóval ne aggódj, ne sírj, nincs szükségünk szárnyakra, hogy repüljünk,
Csak fogd meg a kezem.

Addig, amíg szeretsz engem,
Éhezhetünk, lehetünk hajléktalanok, lehetünk szegények,
Addig, amíg szeretsz engem,
Én leszek a platinád, én leszek az ezüstöd, én leszek az aranyad,
Addig, amíg szeretsz, szeretsz, szeretsz, szeretsz engem,
Addig, amíg szeretsz, szeretsz, szeretsz, szeretsz engem.

[Big Sean]
Nem tudom, hogy érted-e, de te vagy az én Hallelujah-ám.
Mondj egy időt és egy helyet, én ott leszek, és elrepítelek,
Odaviszlek, Kislány, tudod, hogy vigyázok rád.
Együtt, bizalom…
Van pár szó, ami semmit sem ér nélküled,
Most a világ tetején vagyunk, mert mi így csináljuk,
Régen azt mondtad “A határ a csillagos ég”, most a csillagos ég a kilátásunk,
Most váratlanul megjelenünk “Váó!” (Istenem)
Kamera beállítva, ellőve,
Kérdezd melyik a legjobb oldalam, odalépek és rád mutatok,
Veled, veled, mindig veszekszem, néha úgy érzem, jobb lenne mással,
De a szomszéd fűje nem mindig zöldebb,
Ott zöld, ahol locsolják,
Úgyhogy tudom, hogy vannak problémáink, igaz, igaz, igaz,
De inkább veled dolgozom ezen,
Minthogy elsétáljak, és valakivel újrakezdjem.
Addig, amíg szeretsz engem.

[Justin Bieber]
Addig, amíg szeretsz engem,
Éhezhetünk, lehetünk hajléktalanok, lehetünk szegények,
Addig, amíg szeretsz engem,
Én leszek a platinád, én leszek az ezüstöd, én leszek az aranyad,

Addig, amíg szeretsz, szeretsz, szeretsz, szeretsz engem. [7x]

Addig, amíg szeretsz engem,
Addig, amíg szeretsz engem.

Justin Bieber ft. Big Sean – As Long As You Love Me (Addig, amíg szeretsz engem)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

