Olly Murs ft. Flo Rida – Troublemaker (Bajkeverő)


Olly Murs ft. Flo Rida – Troublemaker (Bajkeverő)

Te bajkeverő…
Te bajkeverő…
Nem vagy más, csak egy bajkeverő, kislány.

Megint elbűvöltél abban a pillanatban mikor leültél,
Ahogy megharaptad a szád,
Elcsavartad a fejem,
Egy vagy két ital után,
Ottmaradtam a kezeid között,
Nem tudom, hogy lesz-e még erőm felállni.

Baj, bajkeverő, igen,
Ez a középső neved,
Tudom, hogy nem vagy jó, de beragadtál a fejembe.
És én szeretem tudni…

Miért ilyen jó érzés, ha ennyire fáj?
Az agyam azt mondogatja,
Rohanj el olyan gyorsan, ahogy csak tudsz,
Azt mondom végeztem, de utána visszahúzol,
Esküszöm, szívinfarktusom lesz miattad!
Bajkeverő!

Mindig ott vagy az eszem sarkában,
Látok egy árnyképet, ha becsukom a szemem,
Biztos, hogy méreg van a műkörmeidben,
Mert mindig visszajövök újra és újra.

Baj, bajkeverő, igen,
Ez a középső neved,
Tudom, hogy nem vagy jó, de beragadtál a fejembe.
És én szeretem tudni…

Miért ilyen jó érzés, ha ennyire fáj?
Az agyam azt mondogatja,
Rohanj el olyan gyorsan, ahogy csak tudsz,
Azt mondom végeztem, de utána visszahúzol,
Esküszöm, szívinfarktusom lesz miattad!
Bajkeverő! [2x]

Talán őrült vagyok,
Mert ugyanazt az átkozott dolgot ismételem,
Talán egy napon majd megváltozunk,
De te tudod, hogy hozhatsz vissza,
És eléred, hogy elfelejtsem a nevemet is.
Mi a fenét művelsz, nem fogok rá emlékezni,
Novemberig eltűnök,
És majd jövő nyáron újra felbukkansz!
A tipikus középső név a Prada,
Illik rád, mint egy kesztyű, kislány,
Elegem van a drámából,
Te egy bajkeverő vagy,
De a francba, én szeretem a bajt,
És meg se tudom magyarázni, miért….

Miért ilyen jó érzés, ha ennyire fáj?
Az agyam azt mondogatja,
Rohanj el olyan gyorsan, ahogy csak tudsz,
Azt mondom végeztem, de utána visszahúzol,
Esküszöm, szívinfarktusom lesz miattad!
Bajkeverő! [2x]

Olly Murs ft. Flo Rida – Troublemaker (Bajkeverő)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. McGalagony szerint:

    Na idefigyeljjééél! Hallod látod? Én az Oxfordba játam sulizni a konzervatóriumba, és ott még a szar**t is angolul csináltunk! Ez ezzz amit ide írtál eeezzz… csodálatos!

Vélemény, hozzászólás?

