Owl City & Carly Rae Jepsen – Good Time (Jól érezzük magunkat)


Owl City & Carly Rae Jepsen – Good Time (Jól érezzük magunkat)

Ó-ó-ó-ó,
Mindig jól érezzük magunkat,
Ó-ó-ó-ó,
Mindig jól érezzük magunkat.

Jobb lábbal keltem ma ki az ágyból,
Mi van ezzel a Prince számmal a fejemben?
Tedd fel a kezed, ha benne vagy, hogy kimozduljunk ma este,
Mert mindig jól érezzük magunkat.

Ruhástól aludtam, mintha nem érdekelne,
Beugrottam egy taxiba, vihet akárhova,
Én benne vagyok, ha te is, hogy kimozduljunk ma este.
Mert mindig jól érezzük magunkat.

Jó reggelt és jó estét,
Én az alkonyattal ébredek,
Minden rendben lesz,
Nem is kell próbálkoznunk,
Mindig jól érezzük magunkat.

Ó-ó-ó-ó, Ó-ó-ó-ó,
Mindig jól érezzük magunkat.
Ó-ó-ó-ó,
Nem is kell próbálkoznunk,
Mindig jól érezzük magunkat.

Kiborultam, megint beleejtettem a medencébe a telefonom,
Kijelentkeztem a szobámból, kimerült a hitelkártyám,
Lógjunk együtt, ha benne vagy, hogy kimozduljunk ma este,
Mert mindig jól érezzük magunkat.

Jó reggelt és jó estét,
Én az alkonyattal ébredek,
Minden rendben lesz,
Nem is kell próbálkoznunk,
Mindig jól érezzük magunkat.

Ó-ó-ó-ó, Ó-ó-ó-ó,
Mindig jól érezzük magunkat.
Ó-ó-ó-ó,
Nem is kell próbálkoznunk,
Mindig jól érezzük magunkat. [2x]

Tök mindegy mikor,
Akkor is mindig jól érezzük magunkat.
Tök mindegy hol,
Ott is mindig jól érezzünk magunkat.

Tök mindegy mikor,
Akkor is mindig jól érezzük magunkat,
Mindig jól érezzük magunkat.

Ó-ó-ó-ó, Ó-ó-ó-ó,
Mindig jól érezzük magunkat.
Ó-ó-ó-ó,
Nem is kell próbálkoznunk,
Mindig jól érezzük magunkat. [2x]

Vélemény, hozzászólás?

