Goo Goo Dolls – Iris (Írisz)


A Goo Goo Dolls egy 1986-ban alakult, buffalói alternatív rockegyüttes. Az együttes alapítói a lengyel felmenőkkel rendelkező Johnny Rzeznik (gitár, ének) és Robby Takac (basszus, ének). és Mike Malinin (dobok). Az együttes egyik legismertebb száma kövketkezik, a Dizzy Up the Girl című albumon található „Iris”, ami az Angyalok Városa c. film egyik betétdala is. Ezért a dalért a bandát 1998-ban Grammy-díjjal jutalmazták.

Goo Goo Dolls – Iris (Írisz)

És én feladnám végleg, hogy megérintselek,
Mert tudom, hogy valahogy érzel engem,
Közelebb vagy a mennyországhoz, mint én valaha is leszek,
És én még nem akarok hazamenni.

És már csak ezt a pillanatot ízlelhetem,
És már csak az életed lélegezhetem,
Mert előbb vagy utóbb vége,
Én csak nem akarom a hiányod érezni ma este.

És nem akarom, hogy lássa a világ,
Mert nem hinném, hogy megértené,
Mikor minden rosszra fordul,
Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.

És nem harcolhatsz a könnyekkel, amik nem jönnek,
Vagy az igazság pillanatában a hazugsággal,
Mikor úgy érzed, hogy egy filmben szerepelsz,
Igen, véreznél, csak hogy érezd, hogy élsz.

És nem akarom, hogy lássa a világ,
Mert nem hinném, hogy megértené,
Mikor minden rosszra fordul,
Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.

És nem akarom, hogy lássa a világ,
Mert nem hinném, hogy megértené,
Mikor minden rosszra fordul,
Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.

És nem akarom, hogy lássa a világ,
Mert nem hinném, hogy megértené,
Mikor minden rosszra fordul,
Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.

Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.
Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.
Csak szeretném, hogy tudd, ki vagyok.

Vélemény, hozzászólás?

