Sarah McLachlan – I Will Remember You (Emlékezni fogok rád)


Erzsébet kérésére!:)

Sarah McLachlan – I Will Remember You (Emlékezni fogok rád)

Én emlékezni fogok rád,
Te emlékezni fogsz rám?
Ne engedd, hogy az élet elmenjen melletted,
Nem kell sírni az emlékek miatt.

Emlékszel a szép időkre?
Hagytam, hogy elszálljanak, mikor a dolgok rosszra fordultak,
Milyen tisztán láttalak először mosolyogni a napfényben,
Érezni akarom a melegséget, én akarok lenni az egyetlen.

Én emlékezni fogok rád,
Te emlékezni fogsz rám?
Ne engedd, hogy az élet elmenjen melletted,
Nem kell sírni az emlékek miatt.

Nagyon fáradt vagyok, de nem tudok aludni,
Valami mély zuhanás szélén állok,
Vicces, hogy mindketten érezzük, de nem mondjuk ki,
Ordítunk belül, de nem hallja senki.

De én emlékezni fogok rád,
Te emlékezni fogsz rám?
Ne engedd, hogy az élet elmenjen melletted,
Nem kell sírni az emlékek miatt.

Félek szeretni téged, de attól még jobban, hogy elveszítelek,
A múltban ragadtam, nem hagyja, hogy döntsek,
Egyszer régen sötét volt, mély, végtelen éjszaka,
Mindened odaadtad nekem, ó, fényt hoztál az életembe.

És én emlékezni fogok rád,
Te emlékezni fogsz rám?
Ne engedd, hogy az élet elmenjen melletted,
Nem kell sírni az emlékek miatt.

És én emlékezni fogok rád,
Te emlékezni fogsz rám?
Ne engedd, hogy az élet elmenjen melletted,
Nem kell sírni az emlékek miatt.
Nem kell sírni az emlékek miatt.

Vélemény, hozzászólás?

