Jessie J – Who You Are (Önmagad)


Jessie J – Who You Are (Önmagad)

Bámulom magam a tükörben:
“Miért csinálom ezt magammal?”
Elvesztem a fejem egy apró hiba miatt,
Már majdnem otthagytam magam a polcon.
Nem, nem, nem, nem, nem….

Ne veszítsd el önmagad, a csillagok sokaságában!
Becsaphat, amit látsz, az álmod hitet adhat,
Rendben van, hogy nem vagy rendben,
Néha nehéz követni a szíved,
A könnyektől nem vagy vesztes, mindenki lehet sérült,
Csak légy hű önmagadhoz!
(Önmagadhoz [11x])

Megfésülöm a hajam, tökéletes vagyok?
Elfelejtettem mit kell tennem, hogy beilleszkedjem,
Minél jobban próbálom, annál kevésbé megy,
Mert mindenem azt kiáltja:
Nem, nem, nem, nem, nem…

Ne veszítsd el önmagad, a csillagok sokaságában!
Becsaphat, amit látsz, az álmod hitet adhat,
Rendben van, hogy nem vagy rendben,
Néha nehéz követni a szíved,
A könnyektől nem vagy vesztes, mindenki lehet sérült,
Nincs semmi baj, azzal, aki vagy!

Igen, nem, ego, hamis műsorok, váó!
Csak menj, és hagyj engem békén!
Igaz beszéd, igazi élet, szerelem, jó éjszaka,
Egy mosollyal, ez az én otthonom!
Ez az én otthonom, nem…

Nem, nem, nem, nem, nem…
Ne veszítsd el önmagad, a csillagok sokaságában!
Becsaphat, amit látsz, az álmod hitet adhat,
Rendben van, hogy nem vagy rendben,
Néha nehéz követni a szíved,
A könnyektől nem vagy vesztes, mindenki lehet sérült,
Csak légy hű önmagadhoz!

Vélemény, hozzászólás?

