Lily Allen – Smile (Mosoly)


Lily Allen – Smile (Mosoly)

Mikor először elhagytál, én többet akartam,
De te azt a szomszéd lányt basztad, miért tettél ilyet? (Miért tettél ilyet?)
Mikor először elhagytál, nem jutottam szóhoz,
Még sosem voltam egyedül eddig, egész nap egy helyben ültem.

Annyira el voltam veszve,
De egy kis segítséggel a barátaimtól,
Megtaláltam a fényt az alagút végén,
Most meg hívogatsz,
Hogy kaphatnál-e egy kis kényeztetést,
De csak azért, mert magányosnak érzed magad.

Először, mikor sírni láttalak,
Mosolyra késztetett, igen, mosolyra késztetett,
Az elején kicsit rosszul éreztem magam,
De utána csak mosolyogtam, mindig csak mosolyogtam.

Akármikor összefutunk, azt mondod, vissza akarsz kapni,
És én azt mondom, “Nem hinném, Jack, nem hinném.”
Nem tudtam abbahagyni a nevetést, nem, nem bírtam leállni,
Látod, megőrültem miattad, eléggé ki voltam.

Annyira el voltam veszve,
De egy kis segítséggel a barátaimtól,
Megtaláltam a fényt az alagút végén,
Most meg hívogatsz,
Hogy kaphatnál-e egy kis kényeztetést,
De csak azért, mert magányosnak érzed magad.

Először, mikor sírni láttalak,
Mosolyra késztetett, igen, mosolyra késztetett,
Az elején kicsit rosszul éreztem magam,
De utána csak mosolyogtam, mindig csak mosolyogtam.

Először, mikor sírni láttalak,
Mosolyra késztetett, igen, mosolyra késztetett,
Az elején kicsit rosszul éreztem magam,
De utána csak mosolyogtam, mindig csak mosolyogtam.

Vélemény, hozzászólás?

