Linkin Park – In The End (A végén)


Linkin Park – In The End (A végén)

Egy dologgal kezdődik
Nem tudom miért
Nem is számít milyen keményen próbálkozol
Tartsd észben
Én csináltam ezt a rímet
Hogy elmagyarázzam
Csak annyit tudok
Az idő egy értékes dolog
Nézd, hogy repül el ahogy az inga leng
Nézd ahogy visszaszámlál a nap végéig
Az óra az elketyegi az életet

Olyan valótlan
Nem figyeltem
Láttam az ablakon kidobott időt
Próbálok kitartani, de nem is tudom
Elpazaroltam az egészet, csak néztem ahogy elmész
Mindent magamban tartottam
És hiába próbálkoztam, minden szétesett
Amit nekem jelentett
Végül csak egy emlék lesz mikor

Olyan keményen próbálkoztam
És csak eddig jutottam
De a végén
Úgysem számít
El kellett buknom
Hogy elveszítsek mindent
De a végén
Úgysem számít

Egy dolog, nem is tudom miért
Nem is számít, mindegy, milyen keményen próbálod
Tartsd észben
Én csináltam ezt a rímet
Hogy emlékeztessem magam arra az időre mikor
Olyan keményen próbáltam
Annak ellenére, hogy piszkáltál
Úgy viselkedtél mintha a tulajdonod lennék
Emlékszem minden alkalomra mikor veszekedtünk
Meglepődtem, hogy így alakult
Már nem olyanok a dolgok mint annak előtte
Már fel sem ismersz
Nem mintha régen ismertél volna
De mind visszajön a végén
Mindent benn tartottál
És hiába próbálkoztam, minden szétesett
Amit jelentett az csak egy emlék lesz mikor

Olyan keményen próbálkoztam
És csak eddig jutottam
De a végén
Úgysem számít
El kellett buknom
Hogy elveszítsek mindent
De a végén
Úgysem számít

A bizalmamat helyeztem beléd
Tovább már nem bírtam
Mindezért
Csak egy dolgot kellene tudnod
A bizalmamat helyeztem beléd
Tovább már nem bírtam
Mindezért
Csak egy dolgot kellene tudnod

Olyan keményen próbálkoztam
És csak eddig jutottam
De a végén
Úgysem számít
El kellett buknom
Hogy elveszítsek mindent
De a végén
Úgysem számít

Vélemény, hozzászólás?

