Pink – I Don’t Believe You (Nem hiszek neked)


Pink – I Don’t Believe You (Nem hiszek neked)

Nem bánom,
Egyáltalán nem bánom,
Mintha te lennél a hinta, én meg a kisgyerek, aki kiesik,
Mint mikor harcolunk, mikor sírtam, összevesztünk,
De a szenvedély minden éjjel meg van, szóval rendben leszünk, ugye?

Nem, nem hiszek neked,
Mikor azt mondod, nem jössz többé,
Nem foglak emlékeztetni,
Azt mondtad, nem kéne elválnunk,
Nem, nem hiszek neked,
Mikor azt mondod, már nincs szükséged rám,
Szóval ne játszd meg,
Hogy már egyáltalán nem szeretsz.

Nem bánom,
Még mindig egyáltalán nem bánom,
Olyan, mint egy rossz álom, amiből nem tudsz felébredni,
Úgy látszik már feladtad, eleged lett,
De én többet akarok, nem, nem állok le,
Mert tudom, hogy visszajössz… ugye?

Nem, nem hiszek neked,
Mikor azt mondod, nem jössz többé,
Nem foglak emlékeztetni,
Azt mondtad, nem kéne elválnunk,
Nem, nem hiszek neked,
Mikor azt mondod, már nincs szükséged rám,
Szóval ne játszd meg,
Hogy már egyáltalán nem szeretsz.

Ne csak állj, és nézd, ahogy zuhanok,
Mert én, mert én még mindig nem bánom,
Mint mikor harcolunk, mikor sírtam, összevesztünk,
De a szenvedély minden éjjel meg van, szóval rendben leszünk, ugye?

Nem, nem hiszek neked,
Mikor azt mondod, nem jössz többé,
Nem foglak emlékeztetni,
Azt mondtad, nem kéne elválnunk,
Nem, nem hiszek neked,
Mikor azt mondod, már nincs szükséged rám,
Szóval ne játszd meg,
Hogy már egyáltalán nem szeretsz.

Nem hiszek neked.

Vélemény, hozzászólás?

