Red Hot Chili Peppers – Otherside (Másik oldal)


A zenekar sajátossága, hogy annyira alter szövegei vannak, hogy egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy miről szólhat. :D

Red Hot Chili Peppers – Otherside (Másik oldal)

Meddig, meddig fogom még
Elnyomni magam? Nem,
Nem hinném, hogy ez rossz,
Kettéhasítja a torkom,
Ez mind én vagyok.

Hallottam a hangod egy fényképen át,
Elgondolkoztam, és felidéztem a múltat,
Ha már tudod, hogy sosem mehetsz vissza
Egy másik oldalról kell megközelítenem.

Mintha évszázadok teltek volna el,
A temető az, ahol elveszem az óceánt,
A furcsa dolgok sosem változtatták meg az elmém,
Egy másik oldalról kell megközelítenem,
Másik oldalról megközelítenem,
Megközelítenem,
Megközelítenem.

Meddig, meddig fogom még
Elnyomni magam? Nem hinném,
Nem hinném, hogy ez rossz,
Kettéhasítja a torkom,
Ez mind én vagyok.

Beleöntöm az életem egy papírcsészébe,
A hamutartó tele, én meg kiköpöm a belem,
Azt akarja tudni, hogy még mindig ringyó vagyok-e,
Egy másik oldalról kell megközelítenem.

Scarlet egy csillag és az én ágyamban van,
Egy lelki társamra pályázó jelölt elvérzett,
Nyomd meg a ravaszt, és húzd el a fonalat,
Egy másik oldalról kell megközelítenem.
Másik oldalról megközelítenem,
Megközelítenem,
Megközelítenem.

Meddig, meddig fogom még
Elnyomni magam? Nem hinném,
Nem hinném, hogy ez rossz,
Kettéhasítja a torkom,
Ez mind én vagyok.

Indíts be, vigyél el egy kemény körre,
Égess el, hagyj ott a másik oldalon,
Kiabálok, és azt mondom, hogy
Ez nem az én barátom,
Lerombolom és lerombolom,
De aztán mindig újjá születik.

Meddig, meddig fogom még
Elnyomni magam? Nem hinném,
Nem hinném, hogy ez rossz,
Kettéhasítja a torkom,
Ez mind én vagyok.

Meddig még? Nem hinném, hogy ez rossz,
Kettéhasítja a torkom,
Ez mind én vagyok.

Vélemény, hozzászólás?

