Foo Fighters- The Pretender (A szinlelő)


Foo Fighters- The Pretender (A szinlelő)

Sötétben tapogatózol,
Tudod, hogy csak színlelnek,
Sötétben tapogatózol,
És így kezdődött minden.

Küldd a csontvázaidat,
Énekelj, amíg ők harcba szállnak újra,
Mélyre akarják temetni,
A titkokat, amiket rejtegetsz minden nap,
Készen állsz?

Végeztem azzal, hogy legyen értelme,
Végeztem a tudatlansággal,
Az csak önvédelem volt.

Forgó végtelenség,
Haver, a kerék engem pörget,
Ennek soha sem lesz vége, soha sem lesz vége,
Ugyanaz a régi történet.

Mi van, ha azt mondom: Nem olyan vagyok, mint mások?
Mi van, ha azt mondom: Nem csak egy vagyok a játékaid közül?
Megjátszod magad,
Mi van, ha azt mondom: Hogy én soha nem adom meg magam? [2x]

Pont időben mondják rám, hogy
Én is csak egy eladott lélek vagyok, ó hát,
A lap nyomtatásra kész, nem vagyunk maradandók,
Ideiglenesek, ideiglenesek vagyunk.
Ugyanaz a régi történet.

Mi van, ha azt mondom: Nem olyan vagyok, mint mások?
Mi van, ha azt mondom: Nem csak egy vagyok a játékaid közül?
Megjátszod magad,
Mi van, ha azt mondom: Hogy én soha nem adom meg magam? [2x]

Én vagyok a hang a fejedben, amit kizársz,
Én vagyok az arc, amivel szembe kell nézned, a tekinteted tükröződése,
Én vagyok mi megmaradt, én vagyok a helyes, én vagyok az ellenség,
Én vagyok a kéz, mi legyőz, és térdre kényszerít,
Szóval te ki vagy?
Igen, ki vagy te?
Igen, ki vagy te?
Igen, ki vagy te?

Sötétben tapogatózol, tudod, hogy csak színlelnek,

Mi van, ha azt mondom: Nem olyan vagyok, mint mások?
Mi van, ha azt mondom: Nem csak egy vagyok a játékaid közül?
Megjátszod magad,
Mi van, ha azt mondom: Hogy én soha nem adom meg magam? [2x]

Mi van, ha azt mondom: Nem olyan vagyok, mint mások?
(Sötétben tapogatózol)
Mi van, ha azt mondom: Nem csak egy vagyok a játékaid közül?
(Tudod, hogy csak színlelnek,)
Megjátszod magad,
Mi van, ha azt mondom: Hogy én soha nem adom meg magam? [2x]

Szóval te ki vagy?
Igen, ki vagy te?
Igen, ki vagy te?

Vélemény, hozzászólás?

