Linkin Park – Somewhere I Belong (Ahová tartozok)


Linkin Park – Somewhere I Belong (Ahová tartozok)

(Mikor elkezdődött)
Nem volt mit mondanom,
És elvesztem a bennem lévő ürességben,
(Össze voltam zavarodva)
És kiengedtem, hogy rájöhessek,
Nem én vagyok az egyetlen, akinek ez jár a fejében,
(Bennem)
Csak azt látják, ahogy feltárulnak a szavak,
Már csak ez az egyetlen dolog maradt, amit érezhetek,
(Nincs mit vesztenem)
Leragadtam, üresen és magányosan,
És ez az én hibám, és ez az én hibám.

Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy amit gondoltam, nem volt igaz,
Szeretném elengedni a fájdalmat, mit már oly rég érzek,
(Addig mosni a fájdalmat, míg el nem tűnik)
Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy közel vagyok valami igazihoz,
Szeretném megtalálni, amit már rég akarok,
Azt, ahová tartozok.

És nekem nem volt mit mondanom,
Nem tudom elhinni, hogy nem kerültem padlóra,
(Össze voltam zavarodva)
Kerestem mindenhol, hogy rájöhessek,
Hogy ez nem olyan, ahogy én elképzeltem,
(Szóval mi vagyok én?)
Nincs másom, csak negativitás,
Mert nem találom az utam, míg mindenki engem néz,
(Nincs mit vesztenem)
Nincs mit nyernem, üresen és magányosan,
És ez az én hibám, és ez az én hibám.

Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy amit gondoltam, nem volt igaz,
Szeretném elengedni a fájdalmat, mit már oly rég érzek,
(Addig mosni a fájdalmat, míg el nem tűnik)
Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy közel vagyok valami igazihoz,
Szeretném megtalálni, amit már rég akarok,
Azt, ahová tartozok.

Sosem ismerem meg magam, amíg nem járom egyedül utam,
És nem fogok már semmit sem érezni, amíg a sebeim be nem gyógyulnak,
Sosem válok semmi mássá, amíg nem szabadulok magamtól,
Elszabadulok, ma meg fogom találni önmagam.

Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy amit gondoltam, nem volt igaz,
Szeretném elengedni a fájdalmat, mit már oly rég érzek,
(Addig mosni a fájdalmat, míg el nem tűnik)
Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy közel vagyok valami igazihoz,
Szeretném megtalálni, amit már rég akarok,
Azt, ahová tartozok.

Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy tartozok valahová,
Szeretnék gyógyulni, szeretném érezni, hogy tartozok valahová,
Tartozok valahová.

Vélemény, hozzászólás?

