Taylor Swift – I Knew You Were Trouble (Tudtam, hogy veled csak a baj lesz)


Taylor Swift – I Knew You Were Trouble (Tudtam, hogy veled csak a baj lesz)

Egyszer régen, már túl pár hibán,
Kiszemeltél engem, csak a tiéd lettem,
Rám találtál, rám találtál, rám találtál.
Szerintem nem érdekelt, azt hiszem ez tetszett,
És te visszaléptél, mikor beléd szerettem,
Nélkülem, nélkülem, nélkülem.

És már oly rég elment, pedig itt van mellettem,
És én rájöttem, ez az én vétkem.

Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Szóval az én hibám,
Elrepítettél ismeretlen helyekre,
Majd végül itt hagytál,
Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Szóval az én hibám,
Elrepítettél ismeretlen helyekre,
Csak a hideg, kemény padlón fekszem már.
Ó-ó, baj, baj, baj!
Ó-ó, baj, baj, baj!

Nincs bocsánat, nem láthat sírni soha,
Úgy tesz, mintha nem tudná, hogy ő az oka,
Megfojtasz, megfojtasz, megfojtasz,
Arról suttognak az utcán, hogy te már továbbléptél,
Egy újabb lyuk az övedben, ennyi voltam én,
Már látom, már látom, már látom.

Már rég elment, mikor megismertem,
És rájöttem, hogy csak rajtam nevetnek, hé!

Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Szóval az én hibám,
Elrepítettél ismeretlen helyekre,
Majd végül itt hagytál,
Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Szóval az én hibám,
Elrepítettél ismeretlen helyekre,
Csak a hideg, kemény padlón fekszem már.
Ó-ó, baj, baj, baj!
Ó-ó, baj, baj, baj!

És a legrosszabb félelmem valóra vált,
Hogy engem sosem szerettél, se őt, se mást, se mást!

Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Szóval az én hibám,
Elrepítettél ismeretlen helyekre,
Majd végül itt hagytál,
Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Szóval az én hibám,
Elrepítettél ismeretlen helyekre,
Csak a hideg, kemény padlón fekszem már.
Ó-ó, baj, baj, baj!
Ó-ó, baj, baj, baj!

Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Baj, baj, baj,
Mert tudtam, hogy veled csak a baj lesz,
Baj, baj, baj.

Vélemény, hozzászólás?

