Chris Isaak- Wicked Game (Gonosz játék)


Chris Isaak- Wicked Game (Gonosz játék)

A világ lángokban állt, és senki sem menthetett meg, csak te,
Furcsa, hogy a vágy milyen bolonddá teszi az embereket,
Sosem álmodtam arról, hogy megismerek egy olyan valakit, mint te,
És sosem álmodtam arról, hogy elveszítek egy olyan valakit, mint te.

Nem, nem akarok szerelembe esni, (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Nem, nem akarok szerelembe esni, (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Veled. (Ez a világ csak összetöri a szíved)

Milyen gonosz dolog játssza ezt velem, hogy így kell éreznem?
Milyen gonosz dolog engedi meg nekem, hogy rólad álmodjak?
Milyen gonosz dolog azt mondani, hogy még soha nem éreztél így?
Milyen gonosz dolog engedni, hogy rólad álmodjak?

Szerelembe akarok esni, (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Nem, én szerelembe akarok esni, (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Veled.

A világ lángokban állt, és senki sem menthetett meg, csak te,
Furcsa, hogy a vágy milyen bolonddá teszi az embereket,
Sosem álmodtam arról, hogy majd olyan valakit szeretek, mint te,
És sosem álmodtam arról, hogy elveszítek egy olyan valakit, mint te.

Nem, én szerelembe akarok esni, (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Nem, én szerelembe akarok esni, (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Veled. (Ez a világ csak összetöri a szíved)
Nem, én… (Ez a világ csak összetöri a szíved)
(Ez a világ csak összetöri a szíved)

Senki sem szeret senkit.

Vélemény, hozzászólás?

