Daughtry – Crawling back to you (Visszakúszom hozzád)


Daughtry – Crawling back to you (Visszakúszom hozzád)

A lecke megtanulva, hidak felégetve,
És már túl késő eloltani a tüzet,
Fordult a kocka, most én vagyok, aki elég,
Nos, egész jól csinálom,
Amíg a szemem csukva,
Aztán meglátom az arcod,
És ez nem meglepő…

Aztán csak úgy visszakúszom hozzád,
Úgy, ahogy megmondtad,
Lenyelem a büszkeségem,
Most visszakúszom hozzád,
Magamon kívül vagyok,
Nem tudok tovább várni,
A térdeimre kerültem, azt hittem erősebb vagyok,
Csak úgy, ahogy megmondtad,
Visszakúszom hozzád.

Az idő gyógyít, de a sebhelyek csak elrejtik, ahogy érzel,
Nehéz elfelejteni, hogy otthagytalak lógni egy cérnaszálon,
Mikor már mindent elmondtam, megbántam,
Egész jól csináltam, azt hittem menni fog,
Aztán megláttam az arcod és ezt nehéz nem mutatni…

Aztán csak úgy visszakúszom hozzád,
Úgy, ahogy megmondtad,
Lenyelem a büszkeségem,
Most visszakúszom hozzád,
Magamon kívül vagyok,
Nem tudok tovább várni,
A térdeimre kerültem, azt hittem erősebb vagyok,
Csak úgy, ahogy megmondtad,
Visszakúszom hozzád.

Ha találnál rá módot, hogy megbocsáss, tudom, hogy megtennéd,
Visszavennék mindent és csak akkor adnám oda, ha tudnám, amit kéne.

A lecke megtanulva, a hidak felégetve,
És már túl késő eloltani a tüzet,

Aztán csak úgy visszakúszom hozzád,
Úgy, ahogy megmondtad,
Lenyelem a büszkeségem,
Most visszakúszom hozzád,
Magamon kívül vagyok,
Nem tudok tovább várni,
A térdeimre kerültem, azt hittem erősebb vagyok,
Csak úgy, ahogy megmondtad,
Visszakúszom hozzád.

Visszakúszom hozzád. [3x]

Vélemény, hozzászólás?

