David Guetta ft. Sia – Titanium (Titánium)


David Guetta ft. Sia – Titanium (Titánium)

Kiabálsz,
De én egy szavadat se értem,
Hangosan beszélek, de nem mondok sokat,
Kritizálsz, de minden golyód visszapattan,
Ha le is lősz, én felkelek.

Golyóálló vagyok, nincs mit veszítenem,
Tüzelj másra, tüzelj másra,
Visszapattan, célozz tovább,
Tüzelj másra, tüzelj másra,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok.

Vágj belém,
De te vagy az, aki majd mélyebbre zuhan,
Kísértet város és átkozott szerelem,
Emeld fel a hangod, szavaid talán majd megtörnek,
Hangosan beszélek, de nem mondok sokat.

Golyóálló vagyok, nincs mit veszítenem,
Tüzelj másra, tüzelj másra,
Visszapattan, célozz tovább,
Tüzelj másra, tüzelj másra,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Titániumból vagyok,
Titániumból vagyok.

Keményen, mint a szikla, gépfegyverrel,
Tüzelsz arra, aki fut,
Keményen, mint a szikla, rajtam nem fog a golyód.

Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Ha le is lősz, én le nem zuhanok,
Titániumból vagyok,
Titániumból vagyok.

Vélemény, hozzászólás?

