Steve Lee – Eternally (Örökkévalóság)


Klára Ildikó kérésére!:)

Steve Lee – Eternally (Örökkévalóság)

Karolj át, úgy, ahogy még eddig nem tetted,
Mert úgy érzem, hogy zátonyra kerültem,
Már túl rég, azt hittem tudok élni nélküled,
Tévedtem, csak sodródtam egy végtelen tengeren.

Karolj át, ne hagyj itt a fájdalmammal,
Mióta elmentél, üres vagyok, nem tudom elrejteni,
Én elhiszem,
Hogy Te és Én, minket egymásnak teremtettek,
Hát nem látod?
Te csak a legjobbat kapod tőlem.

Soha sem lesz már ugyanaz az életem,
Azt hiszem megérteni nem fogod már sosem,
Elloptad a szívem, és soha nem adtad vissza,
Szóval tartsd meg örökké és tova.

Bele akarok ugrani a tengerbe,
Bárhová elmenni, ahová kéred,
Én leszek a vezetőd egy sötét éjszakán,
És szeretlek örökké és még tovább,
Örökkévalóság.

Itt vagyok, még mindig várok egy jelre,
Egy lépést visszalépek,
De feladni nem fogom sosem,
Mondd, hogy
Mondd, hogy az enyém leszel örökre,
Várj egy percet,
Van itt valami, amit el akarok mondani.

Soha sem lesz már ugyanaz az életem,
Azt hiszem megérteni nem fogod már sosem,
Elloptad a szívem, és soha nem adtad vissza,
Szóval tartsd meg örökké és tova.

Bele akarok ugrani a tengerbe,
Bárhová elmenni, ahová kéred,
Én leszek a vezetőd egy sötét éjszakán,
És szeretlek örökké és még tovább,
Örökkévalóság.

Valahol az utad során,
Kutatni fogod az énem egy darabját,
De semmit sem fogsz találni,
Csak bánatot magában tengődni,
De én nem engedhetem el,
Nem vállalom a kockázatot, hogy elveszíthetlek,
Valaki tudja, mit kell tennem?
Mit kell még érte fizetnem?

Soha sem lesz már ugyanaz az életem,
Azt hiszem megérteni nem fogod már sosem,
Elloptad a szívem, és soha nem adtad vissza,
Szóval tartsd meg örökké és tova.

Bele akarok ugrani a tengerbe,
Bárhová elmenni, ahová kéred,
Én leszek a vezetőd egy sötét éjszakán,
És szeretlek örökké és még tovább,
Örökkévalóságig és tovább,
Örökkévalóság.

Vélemény, hozzászólás?

